Uge 36

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja, jeg har bemærket dine gode nødder  mine egne er også gået en cup op allerede det er både lidt sjovt og lidt nejnejnejnejnej! når nu man er vant til en b-skål!

jooooo, jeg syns du er lækker og jeg syns din mave er røvflot! men jeg sidder bare og savler over dig så tit, at det er ved at blive pinligt!!

Hahaha, det er ikke pinligt, for det findes ikke i virkeligheden - vi har bare et virkelig dejligt kamera der får en til at se smækker ud helt af sig selv - helt seriøst!!! Når folk ser mig i virkeligheden tænker de "arrhwhat?! "

Og de gode nødder er en lånt fornøjelse, så vi må jo bare nyde at vores b-nødder blomstrer lidt op... Jeg er gået fra en B75 til en C80, og så kommer der sikkert lidt oveni efter fødslen, når ammecirkuset kommer til Århus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Hahaha, det er ikke pinligt, for det findes ikke i virkeligheden - vi har bare et virkelig dejligt kamera der får en til at se smækker ud helt af sig selv - helt seriøst!!! Når folk ser mig i virkeligheden tænker de "arrhwhat?! "

Og de gode nødder er en lånt fornøjelse, så vi må jo bare nyde at vores b-nødder blomstrer lidt op... Jeg er gået fra en B75 til en C80, og så kommer der sikkert lidt oveni efter fødslen, når ammecirkuset kommer til Århus...

jeg tror ikke på dig!

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg tror ikke på dig!

Et meget autentisk billede ligger under uge 35 - har lige lagt det ud i dag... Se selv efter...

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Et meget autentisk billede ligger under uge 35 - har lige lagt det ud i dag... Se selv efter...

ROSA!

jeg er stadig forelsket i dig, dog!

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

WAUW manner hvor er du smuk!!! Du skulle bare være gravid for evigt!!!

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Zafir skriver:

WAUW manner hvor er du smuk!!! Du skulle bare være gravid for evigt!!!

Don't say that!!!! Tænk hvis det gik i opfyldelse!!!!

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ROSA!

jeg er stadig forelsket i dig, dog!

Du er ikke til at ryste af Men så må jeg bare sørge for at vi aldrig mødes, så illusionen forbliver intakt

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Rosa skriver:

Don't say that!!!! Tænk hvis det gik i opfyldelse!!!!

HEHE. var der ikke en eller anden tråd, om hvor mange børn der var i folks familier... Der er da nogen der havde 18 børn osv. Men altså narj... Det går ikke i opfyldese... men man kan sku ikke se alt det mac mad, som du sender din svensker efter

Anmeld

21. marts 2010

oo

Rosa skriver:

Du er ikke til at ryste af Men så må jeg bare sørge for at vi aldrig mødes, så illusionen forbliver intakt

jeg er en vaskeægte stalker (eller noget).

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg er en vaskeægte stalker (eller noget).

Hehehe - jamen nu ved jeg jo at du skal hele vejen fra det mørke Fyn for at finde mig, så jeg er ganske tryg Men hvis jeg får et glimt af en storblomstret flagrekjole i skyggerne så vralter jeg lynhurtigt min vej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.