Hvor mange søskende har I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

lillemunk

Har selv 3 søskende
Har 2 dejlige piger og venter tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Winnie

kitty skriver:

Jeg er enebarn - desværre!

Jeg ønskede mig til start 3 børn.. Og gør det stadig... Men nu tager vi gladeligt imod det ene vi måske får, og accepterer det måske bliver ved det.

Ja, det er ikke nemt at planlægge hvor mange børn man får, hvis man skal have hjælp til at få dem.

Har I prøvet noget alternativt?

Anmeld

20. marts 2010

otlitrom

Winnie skriver:

Ja, det er ikke nemt at planlægge hvor mange børn man får, hvis man skal have hjælp til at få dem.

Har I prøvet noget alternativt?

Alternativt? Er ikke helt sikker på, hvad du mener? Hvis du kan uddybe, vil jeg gerne svare

Anmeld

20. marts 2010

Tina2

Jeg har en lillebror og har selv 2 børn og venter nummer 3:-)

Anmeld

20. marts 2010

Ranarupta

Winnie skriver:

Der er sørme stor alders forskel på dig og dine søskende

Vil du gerne have flere børn? (Hvor mange drømmer du om? )

Ja... pigerne er egentlig mine halvsøstre, men det er slet ikke sådan vi opfatter hinanden.
Min mor og bio-far gik fra hinanden, da jeg var omkring 1 år og da jeg var 5 mødte min mor min stedfar, som jeg anser for at være min rigtige far  

Lægerne mente så ikke, at hun kunne blive gravid, men da jeg så var 9, skete det alligevel Heldigvis!

Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg drømmer om. Men ikke 4 børn...
Det hænger sammen med, at min mor og far har et helt andet overskud end jeg selv har. (De har også haft flere plejebørn.) 
Jeg tror det ender med to, max 3 børn.
Men det kommer altså lidt an på, hvad vores lille dreng er for en

Anmeld

21. marts 2010

Winnie

kitty skriver:

Alternativt? Er ikke helt sikker på, hvad du mener? Hvis du kan uddybe, vil jeg gerne svare

Nu er over hoved ikke for at gøre mig klog på noget, men kun pga. hvad jeg har hørt at jeg spørger...

Med alternativt mener jeg f.eks zoneterapi, akupunktur, Theta healing, kranio sakral terapi, Bowtech

Der er muligvis andre/flere, men det er disse behandlings former jeg kender til og har hørt kan hjælpe med barnløshed.

Har I prøvet sådan noget eller er det for underligt?

Anmeld

21. marts 2010

Winnie

Ranarupta skriver:

Ja... pigerne er egentlig mine halvsøstre, men det er slet ikke sådan vi opfatter hinanden.
Min mor og bio-far gik fra hinanden, da jeg var omkring 1 år og da jeg var 5 mødte min mor min stedfar, som jeg anser for at være min rigtige far  

Lægerne mente så ikke, at hun kunne blive gravid, men da jeg så var 9, skete det alligevel Heldigvis!

Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg drømmer om. Men ikke 4 børn...
Det hænger sammen med, at min mor og far har et helt andet overskud end jeg selv har. (De har også haft flere plejebørn.) 
Jeg tror det ender med to, max 3 børn.
Men det kommer altså lidt an på, hvad vores lille dreng er for en

Okay, så din mor havde svært ved at blive gravid, ja det forklare det jo. Der er selvfølgelig også nogen der bare ønsker stor alders forskel, så man har god tid til hver enkelt barn

Uh ja, det kender jeg godt. Havde jeg fået min nr 2 først havde jeg nok ikke fået flere  Han skreg rigtig meget, (havde ikke kolik, men skreg "bare" meget), og det forsatte mere eller mindre til han havde lært at snakke

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

På min mors side har jeg en storesøster der er 7 år ældre og en lillebror der er 16 år yngre.

På min fars side har/havde jeg en lillesøster der er/var 9 år yngre og en lillebror der er 13 år yngre.

Det er vel egentlig alle sammen 1/2 søskende. Dem på min mors side har jeg kun mor tilfælles med og vi har forskellige fædre.
På min fars side har vi så min far tilfælles men jeg har en anden mor en de 2 andre.

Men jeg ser dem nu alle som mine HEL-søskende..... de har da ihvertfald allesammen 2 arme, 2 ben, 2 øjne osv.... så ikke noget halvt der.

Jeg har selv 1 barn og det bliver muligvis/sandsynligvis det eneste.

Anmeld

22. marts 2010

Michael healer

TbCp skriver:

På min mors side har jeg en storesøster der er 7 år ældre og en lillebror der er 16 år yngre.

På min fars side har/havde jeg en lillesøster der er/var 9 år yngre og en lillebror der er 13 år yngre.

Det er vel egentlig alle sammen 1/2 søskende. Dem på min mors side har jeg kun mor tilfælles med og vi har forskellige fædre.
På min fars side har vi så min far tilfælles men jeg har en anden mor en de 2 andre.

Men jeg ser dem nu alle som mine HEL-søskende..... de har da ihvertfald allesammen 2 arme, 2 ben, 2 øjne osv.... så ikke noget halvt der.

Jeg har selv 1 barn og det bliver muligvis/sandsynligvis det eneste.

Hej

Det var da heldigt de alle havde 2 arme , 2 ben m.m.

Det er måske et forkert udtryk at kalde dem halvsøskende, men hvad er så et bedre udtryk, ved du det ?

mvh Michael

Anmeld

22. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har en lillesøster og har selv 2 børn. Min lillesøster har 4 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.