Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har 3 store søstre og 2 små brødre .. min søskende er 35,33,26,21 og 2 år gammel .. og de 3 ældst har 11 børn i alt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har to søskende og 1 barn men vil nu gerne have en mere også må vi se om der kommer nr 3 eller vi forbliver 2 hihihii
Jeg har 9 søskende og 2 børn og en til på vej
jjenner skriver: Jeg har 9 søskende og 2 børn og en til på vej
Jeg har fem søskende og venter mit første barn..
Det var ikke planlagt vi skulle have børn nu, men nu får vi én. Så må vi se hvornår vi skal have flere!
jeg har 7 søskende, og jeg tror bestemt at der kommer flere!
jeg har 3 søskende og jeg har selv 3 børn
Har fire søskende, men endnu ingen børn. Dog vil jeg gerne have fire, når den tid kommer (:
Jeg har en storebror.
Og har 1 barn - vil rigtig gerne ha' flere - med tiden..
Winnie skriver: Inspireret af den anden tråd her inde, kom jeg til at tænke på hvor mange søskende, har os med mange børn? For er der en sammenhæng mellem antal af børn og søskende? Skriv antal børn så vi kan sammenligne... Jeg selv har 1 søster og 5 børn.
Inspireret af den anden tråd her inde, kom jeg til at tænke på hvor mange søskende, har os med mange børn? For er der en sammenhæng mellem antal af børn og søskende? Skriv antal børn så vi kan sammenligne...
Jeg selv har 1 søster og 5 børn.
Jeg har 3 søskende og hvis ikke det var fordi jeg har svært ved at få børn, havde vi haft nindst 4...
Jeg har en halvsøster, jeg dog ikke længere ser og så har jeg selv et barn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128