Hvor mange søskende har I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.128 visninger
102 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Winnie

Inspireret af den anden tråd her inde, kom jeg til at tænke på hvor mange søskende, har os med mange børn? For er der en sammenhæng mellem antal af børn og søskende? Skriv antal børn så vi kan sammenligne...

Jeg selv har 1 søster og 5 børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

frk Jensen

Winnie skriver:

Inspireret af den anden tråd her inde, kom jeg til at tænke på hvor mange søskende, har os med mange børn? For er der en sammenhæng mellem antal af børn og søskende? Skriv antal børn så vi kan sammenligne...

Jeg har selv 3 helsøskende og en halv lillebror...

og jeg har 1 barn, har planer om flere, skal dog lige finde nogle bedre gener til de næste unger....

Syns søskende er noget af det bedste man kan give sine børn...

Jeg ELSKER mine søskende

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

Winnie skriver:

Jeg har selv en tvillingesøster og en halv lillebror

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

5 børn , hvor flot  

Vi er 2 søskende plus det løse

og jeg er gravid med nummer 2 men vil gerne havde flere når jeg engang får økonomi der holder til det  Måske 4 eller 5 når jeg engang er færdig

Anmeld

20. marts 2010

Anja

Jeg har selv 5 søskende og venter nu barn nr. 4

Anmeld

20. marts 2010

saxa

Søskende.. Det er altid så forvirrende at skal fortælle om mine søskende.. Men here goes...

Jeg har 1 lillesøster (eller halv-søster er det for vi har ikke samme far) - så har jeg 3 pap søskende, som er min stedfars børn. Og 2 søskende på min fars side, som han har med sin nye kone.. Og har haft en plejesøster, men har det ikke længere (Så hun tæller ikke)

Så lidt hovedregning siger vel 6 søskende..

Har selv et barn og en på vej.. Og skal da have ihvertfald en mere, hvis ikke to

Anmeld

20. marts 2010

Chalala85

Jeg har en bror og 2 halv søskende. Har selv 1 barn og prøver på at få en til. Vil gerne have 3 ialt

Anmeld

20. marts 2010

4kløver

Vis man skal gå i helt små sko så har jeg 3 halv søskende

Men siger altid en søster og 2 halve(fra min far side)

Jeg har selv 4 men ønsker mig bare lige en til

Anmeld

20. marts 2010

MariaJ

Jeg har fire søskende. Helt fantastisk at være en stor familie, men kommer aldrig til at få så mange selv. Vi venter den første nu og håber på en, måske to mere, hvis vi kan nå det før tiden løber ud.

Maria

Anmeld

20. marts 2010

Misa

jeg har 2 søskende (som jeg ikke har snakket med i et halvt år nu ca) også har jeg 3 søskende i tyrkiet som jeg ikke snakker med eller noget og kender dem ikke.. ved bare de er der et eller andet sted.. 

og jeg venter mit 4 barn.. skal abselut ikke ha flere.. skal steriliseres..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.