Hvor mange søskende har I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

har en lille søster. og en dejlig datter og vil gerne ha en eller to mere børn vil nemlig gerne ha både en dreng og en pige. har pigen så mangler en dreng, men der skal lige gå et år eller to endnu inden jeg skal ha en mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

zille_87

Jeg har 2 helsøskende og 2 halv søskende

Jeg har selv 2 børn og venter den 3, vi regner med at det er den sidste

Anmeld

20. marts 2010

Ranarupta

Jeg har tre yngre søstre.
(Den ældste er 9 år yngre, den mellemste er 12 år yngre og den yngste er 17 år yngre.)

Jeg har selv første barn på vej. Termin om 3 måneder med en lille dreng.  

Anmeld

20. marts 2010

memuffin

jeg har 4 søstre og 1 bror....

har 2 sønner men vil gerne ha 4 i alt

syndes det er super givende for både børn og voksne at have søskende  og ville ikke undvære nogle af mine

min yngste søster er forresten 1 år yngre end min ælste søn

Anmeld

20. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg har 2 søskende, og 4 børn plus et bonus barn

Anmeld

20. marts 2010

CS

Jeg har en lillesøster, en halv lillesøster, en halv lillebror, en papsøster og en papbror... jeg er fuldstændig lykkelig over at dette mirakel er sket - fik at vide pga min meget lange spiseforstyrrelse, at min krop var ødelagt og at chancen for at jeg nogensinde kunne få børn var lig nul.... Men nu venter jeg en pige om 3 1/2 mdr - så er bare lykkelig

Anmeld

20. marts 2010

Amelia<3

Jeg har en storsøster og en lillebror dem vil jeg ikke undvære. Derfor vil jeg gerne have 3 børn

Anmeld

20. marts 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har 1 lillebror. Og 2 børn. Ville egentlig gerne have haft en stor børneflok, men tror nu jeg "nøjes" med de to jeg har

Anmeld

20. marts 2010

Winnie

BetinaMørk skriver:

Jeg har selv 3 helsøskende og en halv lillebror...

og jeg har 1 barn, har planer om flere, skal dog lige finde nogle bedre gener til de næste unger....

Syns søskende er noget af det bedste man kan give sine børn...

Jeg ELSKER mine søskende

Jeg synes også at søskende er en berigelse og plagede mine forældre i mange år, men de gav sig sq ikke  

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Jeg har altid været enebarn indtil jeg var 23 år, men fik da en dejlig lillesøster  Så er vokset op som enebarn, men ønsker selv to eller tre børn på nuværende tidspunkt (venter nu mit første barn).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.