nu enlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.341 visninger
32 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Gittemor09

ved ikke om det har nogen interesse for nogen af jer... men har sådan en lyst til at få det ud nu...

Sofie's far og jeg flyttede fra hinanden d. 27. december 09, pga. for mange skænderier, og det ville jeg ikke byde sofie...

Vi besluttede os så for at vi stadig skulle være sammen, og han kom hjem til os hver weekend...

men men men... Han bidrag ikke med noget... hjalp ikke til med sofie, eller tog over.. han skiftede hende lige indimellem..

og ellers hang han sammen med min bror og drak øl... eller stod udenfor og røg smøger.. det var max. en halv time at han "hyggede" med hende.. resten af tiden stod jeg faktisk selv med hende...!!

nu har jeg så valgt at han skal tage sig sammen eller helt lade være med at komme i weekenderne... sidste weekend måtte han tage hjem lørdag fordi det hele bare blev for meget for mig.. og denne weekend har han slet ikke været her..

Jeg nyder faktisk at have hende selv... og både familie og venner synes at jeg klarer det utroligt godt, og holder hovedet højt... og at hun altid er pæn og ren, og en super glad pige der er meget forud af sin alder (sundhedsplejerske og lægens ord).. Det gør mig da bare super stolt.. at jeg kan være "enlig mor" og alligevel klare det så godt uden at sætte mig i et hjørne og græde..

det har jeg da ikke tid til.. jeg har en datter på ½ år som har brug for mig.. og min kærlighed.. så det er det hun får...

puuuh undskyld det blev så langt... havde bare brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Chalala85

Jeg kan godt forstå du har taget den beslutning og du virker jo helt afklaret

Er sikker på det nok skal blive super for dig og din datter. Du lyder jo som om du har en masse kærlighed at give hende og det er trods alt noget af det vigtigste

Kram fra en enlig mor som tog beslutningen på nogenlunde samme grundlag som dig

Anmeld

20. marts 2010

anna-jonas

Jamen, jeg har sgi' da næsten lyst til at sige tillykke....................med din uafhængihed, afklaring og din nye civilstand. Lyder som om det er den helt rigtige beslutning...................

Sommetider er den en lettelse at blive alenemor...............det har jeg selv prøvet.

Anmeld

20. marts 2010

Prinsessens'Mor<3

Jeg vil bare sige  godt klaret
Jeg sys det er godt klaret af dig

Anmeld

20. marts 2010

kiroo

her fra

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Chalala85 skriver:

Jeg kan godt forstå du har taget den beslutning og du virker jo helt afklaret

Er sikker på det nok skal blive super for dig og din datter. Du lyder jo som om du har en masse kærlighed at give hende og det er trods alt noget af det vigtigste

Kram fra en enlig mor som tog beslutningen på nogenlunde samme grundlag som dig

Jeg er næsten helt afklaret med det...

for selvfølgelig holder jeg da af ham.. men tænker så samtidig.. er det bare for trygheden.. for at have en at kalde kæreste....? hmm

men nu tager vi ihvertfald en pause fra hinanden.. for han hende jo alene alligevel.. så hvad nytte er det at han render her så længe vores forhold kører sådan..!!

jeg har meget mere end en masse kærlighed at give hende.. føler mit liv først rigtig er begyndt nu.. og glæder mig til alle de oplevelser jeg får sammen med hende....

Anmeld

20. marts 2010

MorTilGustav

Hey! Det er da bare super dejligt at høre! Ja, det kan være hårdt at være alene med sådan en lille bebs, men når ens partner alligevel ikke hjælper til er vedkommende jo ofte bare et irritationsmoment  Jeg er også positivt overrasket over hvor godt man kan klare det alene  Når man har brug for hjælp er der jo ens familie eller venner/veninder der kan springe til (hvis man er heldig) og det behøver ikke nødvendigvis være en fyr..
Jeg vil i hvert fald være MEGET sikker i min sag før jeg vælger at inddrage en fyr i mit og Gustavs liv og har skam ikke travlt med at finde en. Vi har det fint bare os to.. Og: If it ain't broken - why fix it?

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Anna-jonas skriver:

Jamen, jeg har sgi' da næsten lyst til at sige tillykke....................med din uafhængihed, afklaring og din nye civilstand. Lyder som om det er den helt rigtige beslutning...................

Sommetider er den en lettelse at blive alenemor...............det har jeg selv prøvet.

Jeg føler også det er den rigtig beslutning jeg er på vej ind i...!!

For hvorfor have "2" børn, når jeg kan nøjes med en

og så kan jeg jo tage alle beslutningerne selv

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

MaleneS skriver:

Jeg vil bare sige  godt klaret
Jeg sys det er godt klaret af dig

tusind tak skal du have

Jeg er også rigtig stolt af mig selv...

at jeg virkelig kan klare dette uden at min depression vælter frem igen...

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

kiroo skriver:

her fra

ihhh det er altid rart med et kram... intet er bedre... tilbage til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.