nu enlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Gittemor09

MorTilGustav skriver:

Hey! Det er da bare super dejligt at høre! Ja, det kan være hårdt at være alene med sådan en lille bebs, men når ens partner alligevel ikke hjælper til er vedkommende jo ofte bare et irritationsmoment  Jeg er også positivt overrasket over hvor godt man kan klare det alene  Når man har brug for hjælp er der jo ens familie eller venner/veninder der kan springe til (hvis man er heldig) og det behøver ikke nødvendigvis være en fyr..
Jeg vil i hvert fald være MEGET sikker i min sag før jeg vælger at inddrage en fyr i mit og Gustavs liv og har skam ikke travlt med at finde en. Vi har det fint bare os to.. Og: If it ain't broken - why fix it?

jeg har min familie.. og farens bror og kone.. det støtter mig meget...

men har ingen "rigtige" venner.. for de har så valgt at skride sammen med ham.. har intet hørt fra dem siden han flyttede...

men det er deres lost... jeg har noget hos mig der er meget vigtigere end dem..!!

og tusind tak for opbakningen...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Chalala85

Gittemor09 skriver:

Jeg er næsten helt afklaret med det...

for selvfølgelig holder jeg da af ham.. men tænker så samtidig.. er det bare for trygheden.. for at have en at kalde kæreste....? hmm

men nu tager vi ihvertfald en pause fra hinanden.. for han hende jo alene alligevel.. så hvad nytte er det at han render her så længe vores forhold kører sådan..!!

jeg har meget mere end en masse kærlighed at give hende.. føler mit liv først rigtig er begyndt nu.. og glæder mig til alle de oplevelser jeg får sammen med hende....

så synes jeg bestemt det er en god ide at tage en pause og stikke fingeren i jorden.

Der er også mange dejlige oplevelser i vente for jer og om det bliver med eller uden far må tiden jo vise. Er sikker på der ikke går længe før du er sikker i dit valg om det så bliver det ene eller det andet.

Og du har helt ret i at man ikke skal have en kæreste bare for at have en, det er det slet ikke værd på nogen områder. Og i længden er det vel heller ikke det der gør en lykkelig

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

kender det godt med en kæreste der ikke er der ret meget. mig og min kæreste bor dog sammen og det går da også lige, men vi diskuterre meget og han bruger mere tid på hans venner og computer end på mig og asta maria.

går og overvejer at høre om vi ikke skulle prøve at bo hver for sig men stadig være sammen bare for en tid for at se hvordan det kommer til at gå og hvis han stadig ikke vil bruge tid sammen med os så må det jo bare være det og så er det det.

han har skiftet ble på asta maria 4 gange på 9 mdr og givet hende tøj på max 3 gange . og har kun haft hende alene 1 gang hvor han ringede til mig efter 2 timer fordi han ikk gad mere.

men det er bare så flot du klare det hele selv, og at du får ros fra sundhedplejerske og lægerne det er virkelig noget man selv kan være stolt af

knus nina mor til asta maria 9 mdr

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Chalala85 skriver:

så synes jeg bestemt det er en god ide at tage en pause og stikke fingeren i jorden.

Der er også mange dejlige oplevelser i vente for jer og om det bliver med eller uden far må tiden jo vise. Er sikker på der ikke går længe før du er sikker i dit valg om det så bliver det ene eller det andet.

Og du har helt ret i at man ikke skal have en kæreste bare for at have en, det er det slet ikke værd på nogen områder. Og i længden er det vel heller ikke det der gør en lykkelig

nej, lige præcis.. og hvis mit valg går på at det ikke skal være os, render jeg heller ikke ud og tager den første den bedste... for skal virkelig tænke over mit valg, også for sofie's skyld.. hun skal jo også kunne lide ham...

og det er til ingen verdens nytte hvis jeg vælger en der er lige så doven, og ikke deltager i hverdagen..!!

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Astasmor skriver:

kender det godt med en kæreste der ikke er der ret meget. mig og min kæreste bor dog sammen og det går da også lige, men vi diskuterre meget og han bruger mere tid på hans venner og computer end på mig og asta maria.

går og overvejer at høre om vi ikke skulle prøve at bo hver for sig men stadig være sammen bare for en tid for at se hvordan det kommer til at gå og hvis han stadig ikke vil bruge tid sammen med os så må det jo bare være det og så er det det.

han har skiftet ble på asta maria 4 gange på 9 mdr og givet hende tøj på max 3 gange . og har kun haft hende alene 1 gang hvor han ringede til mig efter 2 timer fordi han ikk gad mere.

men det er bare så flot du klare det hele selv, og at du får ros fra sundhedplejerske og lægerne det er virkelig noget man selv kan være stolt af

knus nina mor til asta maria 9 mdr

Hvis jeg må give dit et råd... så spring ud i det med at bo hver for sig... første gang tænkte jeg for meget over det, og der hobede skænderierne sig bare for meget op..

og nu synes jeg det går nogenlunde med at han kun kommer i weekenderne... minus denne selvfølgelig pga. hans opførsel i sidste weekend...!

jeg synes jeg har meget mere styr på det.. og kan mærke på sofie at hun er blevet mere glad, og ikke tænke på hvornår vi skændtes.. for selvfølgelig kunne hun mærke det på os..!!

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

Gittemor09 skriver:

Hvis jeg må give dit et råd... så spring ud i det med at bo hver for sig... første gang tænkte jeg for meget over det, og der hobede skænderierne sig bare for meget op..

og nu synes jeg det går nogenlunde med at han kun kommer i weekenderne... minus denne selvfølgelig pga. hans opførsel i sidste weekend...!

jeg synes jeg har meget mere styr på det.. og kan mærke på sofie at hun er blevet mere glad, og ikke tænke på hvornår vi skændtes.. for selvfølgelig kunne hun mærke det på os..!!

de små kan altid mærke det på en  lige så snart der er noget.

min kæreste mener også jeg er ved at få en depration da jeg har sagt det går mig på at hverken ham eller hans venner lægger mærke til at mig og asta maria er til stede, så tror da også det kunne hjælpe lidt at komme væk fra det hverdag og have den frihed men stadig være sammen hvis det så kan holde jo. skal også næsten altid afsted til familie arangemanger alene fordi han ikk lige gider eller sådan noget så hun er kun vant til at det er mig der er der. 

siger kun mange tak for dit råd det altid dejligt at få råd fra nogen der slev har prøvet noget ligne jo... de ved ligesom hvad de snakker om...

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Astasmor skriver:

de små kan altid mærke det på en  lige så snart der er noget.

min kæreste mener også jeg er ved at få en depration da jeg har sagt det går mig på at hverken ham eller hans venner lægger mærke til at mig og asta maria er til stede, så tror da også det kunne hjælpe lidt at komme væk fra det hverdag og have den frihed men stadig være sammen hvis det så kan holde jo. skal også næsten altid afsted til familie arangemanger alene fordi han ikk lige gider eller sådan noget så hun er kun vant til at det er mig der er der. 

siger kun mange tak for dit råd det altid dejligt at få råd fra nogen der slev har prøvet noget ligne jo... de ved ligesom hvad de snakker om...

sofie har også kun været vant til at det er mig der har været med nogle steder til familiearrangementer...

og han valgte også tit venner, computer, smøger og min bror frem for os... det blev bare for meget for mig...

så derfor er der nu kun hende og jeg, og mine forældre...

men alligevel klarer jeg det hele selv da de ikk vil blande sig for meget i min måde at gøre tingene på...

og skriv bare igen hvis du har brug for flere råd

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

Gittemor09 skriver:

sofie har også kun været vant til at det er mig der har været med nogle steder til familiearrangementer...

og han valgte også tit venner, computer, smøger og min bror frem for os... det blev bare for meget for mig...

så derfor er der nu kun hende og jeg, og mine forældre...

men alligevel klarer jeg det hele selv da de ikk vil blande sig for meget i min måde at gøre tingene på...

og skriv bare igen hvis du har brug for flere råd

okay det lyder meget som det er her.

jamen det gør jeg da hvis jeg har brug for mere

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Astasmor skriver:

okay det lyder meget som det er her.

jamen det gør jeg da hvis jeg har brug for mere

ja, synes også det du skrev lød meget bekendt

men du er mere end velkommen til at skrive

Knuzz fra Sofie og mor Gitte

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

Gittemor09 skriver:

ja, synes også det du skrev lød meget bekendt

men du er mere end velkommen til at skrive

Knuzz fra Sofie og mor Gitte

okay.

mange tak det lyder godt.

skal bare ha fundet en måde at få det sagt det til ham på, for han er svær at snakke med i forvejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.