nu enlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Gittemor09

Astasmor skriver:

okay.

mange tak det lyder godt.

skal bare ha fundet en måde at få det sagt det til ham på, for han er svær at snakke med i forvejen.

ja, det er min godt nok også...

jeg fik sagt det til ham i en diskution... og så troede han at jeg havde glemt det dagen efter og alt var godt igen... men mente det faktisk... så sådan blev det..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

Gittemor09 skriver:

ja, det er min godt nok også...

jeg fik sagt det til ham i en diskution... og så troede han at jeg havde glemt det dagen efter og alt var godt igen... men mente det faktisk... så sådan blev det..!!

okay...

men det virkede jo. men nu må vi se hvordan jeg får det gjort det ender nok også med en diskution hvis jeg kender ham ret

Anmeld

20. marts 2010

kiroo

Gittemor09 skriver:

ihhh det er altid rart med et kram... intet er bedre... tilbage til dig

jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive så du fik et kram, syntes det er stærkt gået..

Anmeld

20. marts 2010

Corn

Lyder til at du har gjort det rigtige for dig...

Godt gået

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Astasmor skriver:

okay...

men det virkede jo. men nu må vi se hvordan jeg får det gjort det ender nok også med en diskution hvis jeg kender ham ret

ja, det er utroligt som de mænd er glade for at diskutere... men heldigvis er nutidens kvinder blevet stærkere i psyken

held og lykke med det hele....

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

kiroo skriver:

jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle skrive så du fik et kram, syntes det er stærkt gået..

et kram kan også nogle gange være stærkere og bedre end ord

og det var lige hvad jeg havde brug for...

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

jeg bliver helt berørt af alle de kommentarer jeg har fået..

er super glad for den opbakning man får herinde på baby.dk

især når man står helt alene i verden, når ens såkaldte venner vælger den anden part..!!

Anmeld

20. marts 2010

Chalala85

Gittemor09 skriver:

nej, lige præcis.. og hvis mit valg går på at det ikke skal være os, render jeg heller ikke ud og tager den første den bedste... for skal virkelig tænke over mit valg, også for sofie's skyld.. hun skal jo også kunne lide ham...

og det er til ingen verdens nytte hvis jeg vælger en der er lige så doven, og ikke deltager i hverdagen..!!

Det kan jeg godt forstå. Jeg var også meget forsigtg inden jeg fandt en ny kæreste som skulle være en del af vores liv. -det var vigtigt for mig han vidste hvad han gik indtil og hvad han ville og hvad det betød for en lille dreng at der nu kom en ny mand ind i billedet. Det er indtil videre gået rigtig godt og det er 1 år siden nu..

Så tag du den med ro og hyg dig med lillepigen og se hvad fremtiden bringer. Det skal nok blive et godt 2010

Anmeld

20. marts 2010

Gittemor09

Chalala85 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg var også meget forsigtg inden jeg fandt en ny kæreste som skulle være en del af vores liv. -det var vigtigt for mig han vidste hvad han gik indtil og hvad han ville og hvad det betød for en lille dreng at der nu kom en ny mand ind i billedet. Det er indtil videre gået rigtig godt og det er 1 år siden nu..

Så tag du den med ro og hyg dig med lillepigen og se hvad fremtiden bringer. Det skal nok blive et godt 2010

jeg er også sikker på at det bliver et kanont år 2010

lillepigen skal starte i dagpleje 1. maj... så det bliver rigtig spændende.. og vi skal en uge på lalandia sammen med min søster og svoger, og hendes fætter og kusiner..

og så er der jo det at hun udvikler sig hele tiden.. så har ikke tid til alt det drengesjov... det er hende der er vigtigst lige nu, så hun får nogle gode minder, og vaner ind hos sig

Anmeld

20. marts 2010

Chalala85

Gittemor09 skriver:

jeg er også sikker på at det bliver et kanont år 2010

lillepigen skal starte i dagpleje 1. maj... så det bliver rigtig spændende.. og vi skal en uge på lalandia sammen med min søster og svoger, og hendes fætter og kusiner..

og så er der jo det at hun udvikler sig hele tiden.. så har ikke tid til alt det drengesjov... det er hende der er vigtigst lige nu, så hun får nogle gode minder, og vaner ind hos sig

Ihh det lyder som en rigtig spændene tid i går i møde.

Den glæder jeg mig meget til t følge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.