Stoler ikke på lægerne og er generelt sur på det hele!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

VNB

Mia Maia skriver:

TAK...

Jeg har heller ikke opgivet endnu, men tanken om adoption er bare ikke fjern for mig...og så var det noget af et slag...

Men tilbage til behandlingen...

Ja, de viser det bare på en anden måde, for engang imellem ser jeg et glimt af hvordan han har det... Måske prøver de også at være den stærke fordi de godt ved at vi synes det er rigtig svært, og fordi de føler det er også der går meget igennem...

Jeg tror kun forholdet bliver stærkere er alt det her - eller klare det det ikke....

Er du tilbage på nedregulering??...håber det lykkedes for jer denne gang...

Knus

Du har helt ret, ang det med mændende  Èn ting er ihvertfald sikker - jeg kunne ikke klare disse behandlinger hvis ikke min kæreste var så god til at lade mig  tude ud....

nej der er stadig laaaang tid til vi må gå igang igen... jeg skal jo først have mens omkring den 9 april, og så går der derfra ca 20 dage til vi starter i nedregulering igen...

Der er jo bare 100 år til føler jeg...

Imellem tiden prøver vi selvfølgelig ALT hvad vi kan på den naturlige måde... men da der skulle ske et mirakel på den måde regner vi ikke med noget...

vi må vente og væbne os med tålmodighed indtil vi igen kan starte i behandling... er mega træls for vi vil jo bare gerne igang NU!

hvor langt er i lige nu? Håber også bare at det lykkes for jer nu! det er simpelthen virkelig snart jeres tur

knus Vinni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

MM1987

VNB skriver:

Du har helt ret, ang det med mændende  Èn ting er ihvertfald sikker - jeg kunne ikke klare disse behandlinger hvis ikke min kæreste var så god til at lade mig  tude ud....

nej der er stadig laaaang tid til vi må gå igang igen... jeg skal jo først have mens omkring den 9 april, og så går der derfra ca 20 dage til vi starter i nedregulering igen...

Der er jo bare 100 år til føler jeg...

Imellem tiden prøver vi selvfølgelig ALT hvad vi kan på den naturlige måde... men da der skulle ske et mirakel på den måde regner vi ikke med noget...

vi må vente og væbne os med tålmodighed indtil vi igen kan starte i behandling... er mega træls for vi vil jo bare gerne igang NU!

hvor langt er i lige nu? Håber også bare at det lykkes for jer nu! det er simpelthen virkelig snart jeres tur

knus Vinni.

Jeg kan godt forstå du synes tiden er lang, men så må du huske at nyde livet som "ikke-gravid" og gøre alle de ting du ikke må når du er gravid...

Nyde et glas rødvin til maden, bruge parfume og sådan

Selvom der ikke er så store chancer, så er det jo ikke det værste med lidt sex i ventetiden

Jeg har lige fået min mens, og skal ringe i eftermiddag og melde mig til, og så ringer de i morgen, og fortæller hvilken behandling jeg skal have og hvornår jeg skal til første scanning, så det er spændende...

KNUS

Anmeld

22. marts 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jeg kan godt forstå du synes tiden er lang, men så må du huske at nyde livet som "ikke-gravid" og gøre alle de ting du ikke må når du er gravid...

Nyde et glas rødvin til maden, bruge parfume og sådan

Selvom der ikke er så store chancer, så er det jo ikke det værste med lidt sex i ventetiden

Jeg har lige fået min mens, og skal ringe i eftermiddag og melde mig til, og så ringer de i morgen, og fortæller hvilken behandling jeg skal have og hvornår jeg skal til første scanning, så det er spændende...

KNUS

ja nyder skam også alle de ting som jeg må nu som "ikke gravid"og det er da skønt nok at man ikke skal tænke over alting lige nu.... meeeen ville da godt nok gerne bytte rødvinen og parfumen ud med en graviditet

Mht sex så tænker vi ikke ret meget over at det er for at lave en baby i denne måned... aner ikke engang om jeg har haft ægløsning, har det nu eller om det kommer om 1 uge... og gider heller ikke teste i denne måned... vi har sex for sjov skyld - endelig! det er jo efterhånden faktisk ved at være lang tid side...  men selvfølgelig kræser tanken rundt om at "det KAN jo lykkes måske..." prøver dog at ligge fokus væk fra det...

Ih hvor er det spændende at i skal starte igen nu her så! Håber virkelig at du denne gang kommer i den rigtige behandling og at dette forhåbentlig blir jeres sidste behandling

Anmeld

22. marts 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

I starten var jeg rigtig glad for pausen, men som tiden skrider frem så synes jeg ikke den har gjort godt, den har bare gjort at jeg har mistet modet fuldstændig...

Jeg har slet ikke den gejst som jeg havde før...

Desuden stoler jeg slet ikke på lægerne, og det irritere mig, for det vil jeg rigtig gerne. Jeg føler at de prøver at holde modet oppe hos en og derfor ikke fortæller hele sandheden, og det gør at jeg får lyst til at skrige...

Jeg vil gerne have de fortæller mig det lige som det er, istedet for at tale ned til mig, og hele tiden fortælle at det nok skal gå, for det gør mig bare mere urolig, når jeg føler jeg ikke får ALLE informationerne...

Så her til aften, hvor jeg er helt modløs tænker jeg om adoption er vejen frem. Jeg har altid haft det sådan at adoption ville være lige så godt for mig som at få et biologisk barn.

Så jeg surfer lidt rundt på DanAdopt og AC børnehjælp. De stiller selvfølgelig mange krav, men det skulle vi nok kunne opfylde, MEN - så finder jeg ud af at jeg ikke vil kunne blive godkendt fordi jeg har leddegigt (meget mild form) - så lige nu er jeg faktisk helt knust.

Hvad hvis jeg ikke kan få biologiske børn??...så er der bare ikke andre muligheder...

Jeg er så også lige blevet uvenner med kæresten, fordi han også hele tiden siger "det skal nok gå" og han sluger det bare råt alt det de siger...og det gør mig vanvittig når folk hele tiden kommer med den der "det skal nok komme"...

Ja undskyld det er meget negativt det hele, men det er desværre sådan jeg har det...

En knust Mia Maia

KÆMPE KRAMMER DIN VEJ!!!! HVOR ER JEG KED AF AT DU HAR DET PÅ DEN MÅDE!!!! UD MED DET LÆS AF RÅB SKRIG OG GRÆD DET UD... JEG TROR ALLE DER ER I BEHANDLING FØLER PÅ DENNE MÅDE IND IMELLEM...

KNUS LENE

Anmeld

22. marts 2010

MM1987

VNB skriver:

ja nyder skam også alle de ting som jeg må nu som "ikke gravid"og det er da skønt nok at man ikke skal tænke over alting lige nu.... meeeen ville da godt nok gerne bytte rødvinen og parfumen ud med en graviditet

Mht sex så tænker vi ikke ret meget over at det er for at lave en baby i denne måned... aner ikke engang om jeg har haft ægløsning, har det nu eller om det kommer om 1 uge... og gider heller ikke teste i denne måned... vi har sex for sjov skyld - endelig! det er jo efterhånden faktisk ved at være lang tid side...  men selvfølgelig kræser tanken rundt om at "det KAN jo lykkes måske..." prøver dog at ligge fokus væk fra det...

Ih hvor er det spændende at i skal starte igen nu her så! Håber virkelig at du denne gang kommer i den rigtige behandling og at dette forhåbentlig blir jeres sidste behandling

Selvfølgelig, jeg ville give meget i bytte for en graviditet, men i pauserne prøver jeg at fokusere på det andet...

Ja, det er helt rart med "formålsløst" sex...

Jeg håber også det lykkedes denne gang, vi nu er vi igang og det er første skridt...

Knus

Anmeld

22. marts 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

KÆMPE KRAMMER DIN VEJ!!!! HVOR ER JEG KED AF AT DU HAR DET PÅ DEN MÅDE!!!! UD MED DET LÆS AF RÅB SKRIG OG GRÆD DET UD... JEG TROR ALLE DER ER I BEHANDLING FØLER PÅ DENNE MÅDE IND IMELLEM...

KNUS LENE

TAK

Anmeld

22. marts 2010

benthe :-)

bare ud med det søde
et er på vej til dig søde
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.