Vandet går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

LouiseNielsen

tinpou skriver:

jeg læste en artikel af en jordemor forleden som skrev at vandet er klart/let hvidigt og at det lugter som kartoffelvand (!!)

Så var det jeg tænkte - og hvordan er det så lige at kartoffelvand lugter?! Må have kogt nogle kartofler og stukket næsen i det

Af kartoffelvand? Tjaaaa hvorfor ikke... Hehe! Vi skal have kartofler i aften, så må hellere lige holde øje med lugten....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Bayze

LouiseLarsen skriver:

Af kartoffelvand? Tjaaaa hvorfor ikke... Hehe! Vi skal have kartofler i aften, så må hellere lige holde øje med lugten....

Ha ha ja, gør det:-)

Anmeld

4. november 2012

Gina hensbo

Hej, jeg har et spørgsmål. Kan vandet godt gå ved det føles som man skal tisse og man gå på toilet og så bare tisser som amindeligt men mit tis var helt gennemsigtigt?

Anmeld

4. november 2012

christina92

LouiseNielsen skriver:

Nu nærmer jeg mig jo termin (24dage) Og har flere gange hørt at når vandet går så føles det lidt som når man skal tisse, men at man uanset hvor meget man prøver ikke kan holde på det når vandet går...

Jeg oplever flere gange at jeg får et spark inde i maven som får mig til at få en følelse af at jeg virkelig skal tisse, uden jeg skal....

Nu tænker jeg så, hvordan mærker man forskel til den tid om det er fordi vandet går eller om det er fordi man tisser i bukserne pga sådan et los fra babyen?

Hvordan oplevede du at vandet gik? Dens lugt, udsene osv....

Du er ikke i tvivl hvis det er vandet der går! Det føles så specielt at selv om du ikke har prøvet det før så er du ikke i tvivl.

Jeg troede jeg tissede, men havde ikke været trængende og da jeg så rejste mig så kom der en kæmpe skylle og var slet ikke i tvivl!

Anmeld

4. november 2012

Muhmi

christina92 skriver:

Du er ikke i tvivl hvis det er vandet der går! Det føles så specielt at selv om du ikke har prøvet det før så er du ikke i tvivl.

Jeg troede jeg tissede, men havde ikke været trængende og da jeg så rejste mig så kom der en kæmpe skylle og var slet ikke i tvivl!

Tråden er snart tre år gammel

Anmeld

4. november 2012

Muhmi

Gina hensbo skriver:

Hej, jeg har et spørgsmål. Kan vandet godt gå ved det føles som man skal tisse og man gå på toilet og så bare tisser som amindeligt men mit tis var helt gennemsigtigt?

Jeg tror du skal oprette en ny tråd istedet for at spørge i så gammel en tråd

Så vil folk konsentrere sig om dit spørgsmål nemlig

Anmeld

4. november 2012

Deaktiveret profil

LouiseNielsen skriver:

Nu nærmer jeg mig jo termin (24dage) Og har flere gange hørt at når vandet går så føles det lidt som når man skal tisse, men at man uanset hvor meget man prøver ikke kan holde på det når vandet går...

Jeg oplever flere gange at jeg får et spark inde i maven som får mig til at få en følelse af at jeg virkelig skal tisse, uden jeg skal....

Nu tænker jeg så, hvordan mærker man forskel til den tid om det er fordi vandet går eller om det er fordi man tisser i bukserne pga sådan et los fra babyen?

Jeg havde lige været ude og nat tisse som man jo gør 100 gange når man er gravid, lagde mig tilbage i sengen og pludselig flyver det bare ud, der er helt vådt under mig og rejser mig med et sæt hvorefter veerne kommer med hastige skridt ;-)

Anmeld

5. november 2012

christina92

Muhmi skriver:

Tråden er snart tre år gammel

Ups  Det er vidst det man kalder seriøs ammehjerne!!

Anmeld

5. november 2012

ano14316

LouiseNielsen skriver:

Det du mærker nu er baby der sparker på din blærer.. 

Når vanet går løber vandet ud.. du får våde trusser/bukser, og det bliver ved. 

Hvis vandet siver og ikke går i en skylle og du er i tvivl, kan du tage et bind på, og er det godt fyldt efter en time eller to, så er vandet gået.

Da mit vand gik, føles det som en elastisk der sprang i maven, sådan et lille sæld, ikke noget der gjorde ond på nogen måde..

Anmeld

5. november 2012

ano14316

Gina hensbo skriver:

nej.. så har du bare fået rigeligt at drikke.. 

tag et bind på, vent en time elle to, er bindet godt tungt, så er vandet gået. 

en anden gang, så lav en ny tråd i stedet for at skrive i en der er 2,5 år gammel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.