LouiseLarsen skriver:
Altså med Nicklas fik jeg jo veer mandag morgen og var til tjek et par gange på fg inden jeg onsdag eftermiddag fik afvide jeg skulle blive, og der sagde hende Jm til mig da jeg kom at mit vand var gået.... Men havde jeg overhovedet ikke opdaget!!
Nej det kan være det kun har sivet.... eller hvis dine veer har gjort så ondt at du ikke opdagede det? det gjorde dog ingen forskel for mig.... jeg oksede rundt og sagde av av av og kunne ikke selv tage tøj på, alligevel opdagede jeg da vandet gik, her 2. gang....
Første gang opdagede jeg det heller ikke. men det må da være gået, for jeg var 5 cm åben da jeg kom ind, og der blev ikke prikket hul på det. Men til gengæld kom der en heeeel masse vand ud, da jeg fødte kroppen. så jeg tror bare at mine hinder harværet sprunget, men at baby så ligesom fungerede som en prop, så vandet faktisk VAR gået men bare ikke kunne komme ud.... forstår du?
kan det være det der er sket for dig? for det mærkede jeg heller ikke noget til, andet end når jeg pressede, så kunne jeg mærke det begyndte at sive lidt, da hovedet var næsten helt ude, og jeg pressede virkelig hårdt. Ellers mærkede jeg intet....
Anmeld