LouiseLarsen skriver:
Nu nærmer jeg mig jo termin (24dage) Og har flere gange hørt at når vandet går så føles det lidt som når man skal tisse, men at man uanset hvor meget man prøver ikke kan holde på det når vandet går...
Jeg oplever flere gange at jeg får et spark inde i maven som får mig til at få en følelse af at jeg virkelig skal tisse, uden jeg skal....
Nu tænker jeg så, hvordan mærker man forskel til den tid om det er fordi vandet går eller om det er fordi man tisser i bukserne pga sådan et los fra babyen?
Hvordan oplevede du at vandet gik? Dens lugt, udsene osv....
Jeg har hørt, at hvis det er tip top med det fostervand, så skulle det lugte umiskendeligt sødt, og overhovedet ikke af tis, så du kan vel altid tjekke det sådan....
Desuden, da mit vand gik her 2. gang føltes det fuldstændig som en ballon der sprang, ikke som et spark inde fra, men bare som et lille knald, og så plask, selvom der ikke kom ret meget, var jeg virkelig ikke i tvivl om at det var vandet der var gået.... min første tanke "av - hey hvad var det - nåååh vandet" næste tanke " AAAAAARJ krafthelvede jeg er lige kommet ud af badet, og nu er jeg allerede beskidt igen"

Hvis det ligesom bare går, og plasker ud, så er du vidst ikke i tvivl... det er noget andet hvis det bare sive rlige så langsomt, så er det ikke sikkert du mærker det som sådan, tror jeg...
Anmeld