Har du fladskærms tv ? (bare for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

trunte89

Vi har 3 stk, og er super glad for alle sammen.

Et 50 tommer  i stuen. Købte det for et par måneder siden til 5000.

et 32 tommer i soveværelset. købt for 2½ år siden til 4500

og så et 22 tommer som pt hænger på Saras værelse ( vores gamle, det er bare ikke taget ned ) Det er dog gammelt. 3½-4½ vil jeg tro.

Vi ser rigtig meget tv, så er super glade for vores fjernsyn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Valle81

Hejsa,

Jeg har svaret andet. Vi har et 32" fladskørm som hænger i soveværelset, det er 5 år gammelt og er et Kenny har med i forholdet. Det er i soverværelset, da der ikke kan være et billedrør:0)

I stuen har vi en 28" tommer philips billedrørs tv som er 15 gammelt, men virker helt upåklageligt:0) Vi skifter det først ud til fladskærm når det ikke kn mere:0)

Så jo vi har fladskærm, men det er slet ikke noget vi går op i:0)

Christina

Anmeld

19. marts 2010

Lady Marion <3

Vi har så 4 stks fladskærme   Et på hver af de store børns værelse, et i stuen og et i soveværelset   tja ,,,

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Ja, jeg har fladskærm. Købte en 32" Samsung i sommers til den nette sum af 2700,- i Bilka, hvilket jeg synes var sindssyg billigt, så det var faktisk et impulskøb Ellers havde jeg en gammel klods af et 32" alm. billedrør.

K.h. Linda

Anmeld

19. marts 2010

Michael healer

Pia. skriver:

Min exmand og jeg kom til at snakke om hvad krav folk snart har til sit hjem, det skal være det bedste af det bedste og det største af det største... Jeg mener dog stadig der er en del mennesker som godt kan leve uden en fladskærm.... Tager jeg fejl... ? Han mener at de fåes så billigt i dag i forhold til da vi købte det første til 30.000 kr SINDSYGT !!!! - Skønt med hus, man kunne omlægge lån i  HE HE... nå en helt anden snak...

Jeg har fladskærm selv, men kun fordi vi havde et i stuen og et i soveværelset da vi flyttede fra huset og på den måde fik et hver...

Så hvad pryder hjemme i jeres stue/soveværelse/køkken m.m...

Nej har ikke fladskærm, men 2-3 almindelige fjernsyn har vi , og en masse pc-er , som vi faktisk også bruger til at se tv på, og nogle gange føre vi så et kabel fra pc-en til tv-et, og overføre billedet til en 28 tomme gammel dags tv skærm, når hele familien skal se tv på samme tid

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.