Har du fladskærms tv ? (bare for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Sulajma

Ja da .. man kan ikke ha andet nu om dage.
Vi har et 42'' i stuen, og ønsker os et til soveværelset med indbygget dvd-afspiller, dog ikke helt så stort.
- måske nogen af jer har en idé til hvilket det kunne være?

Jeg elsker vores fladskærm, kunne slet ikke forestille mig at have et alm. kasseflimmer, det ville slet slet ikke passe til vores stue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Diana...

Eva skriver:

Nej, sådan noget har lav priotet herhjemme...bare det virker så er det fint og med de fire-fem kanaler vi har og med vores forbrug så er det al rigeligt... om sommeren har jeg slet ikke tv i stuen.. så nej, gider jeg ikke bruge penge på..

Samme her. Og fantastisk profil billed af dig det er virkelig godt du er jo bare SMUK.

Nåå men nej vi har heller ikke. Dog synes jeg at det vi har nu er så stort og klosset og fylder en masse i min nye fine stue så kunne godt tænke mig et på et tidspunkt om LAAAAAANG tid når vi en gang synes at vi gider smide penge i det for det er aller nederst på listen. 

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Di. skriver:

Samme her. Og fantastisk profil billed af dig det er virkelig godt du er jo bare SMUK.

Nåå men nej vi har heller ikke. Dog synes jeg at det vi har nu er så stort og klosset og fylder en masse i min nye fine stue så kunne godt tænke mig et på et tidspunkt om LAAAAAANG tid når vi en gang synes at vi gider smide penge i det for det er aller nederst på listen. 

Åh, tak søde Diana...sidder her med fedtet hår og bøger omkring mig og føler mig noget opgivende, men du fik mig da lige til at få det bedre..tak for det...

Ja, jeg får jo nok også engang en fladskærm, men så længe det andet virker, så.... jeppe har en fladskærm han aldrig bruger...nå, det er jo bare døde ting..

Knus til dig og rigtig god aften..

Anmeld

16. marts 2010

Diana...

Eva skriver:

Åh, tak søde Diana...sidder her med fedtet hår og bøger omkring mig og føler mig noget opgivende, men du fik mig da lige til at få det bedre..tak for det...

Ja, jeg får jo nok også engang en fladskærm, men så længe det andet virker, så.... jeppe har en fladskærm han aldrig bruger...nå, det er jo bare døde ting..

Knus til dig og rigtig god aften..

Ja det bliver absolut os først når mit dør men det er så os 10 år gammel efter hånden så det jo spændende hvornår det ryger det må dog godt lige vente noget år :) 

Åhh vi har alle brug for en fedtet hår dag en gang i mellem ;) '

God aften til dig os.

Anmeld

16. marts 2010

Mette+Mathias

Pia. skriver:

Min exmand og jeg kom til at snakke om hvad krav folk snart har til sit hjem, det skal være det bedste af det bedste og det største af det største... Jeg mener dog stadig der er en del mennesker som godt kan leve uden en fladskærm.... Tager jeg fejl... ? Han mener at de fåes så billigt i dag i forhold til da vi købte det første til 30.000 kr SINDSYGT !!!! - Skønt med hus, man kunne omlægge lån i  HE HE... nå en helt anden snak...

Jeg har fladskærm selv, men kun fordi vi havde et i stuen og et i soveværelset da vi flyttede fra huset og på den måde fik et hver...

Så hvad pryder hjemme i jeres stue/soveværelse/køkken m.m...

Nej, det har vi ikke, og jeg vil hellere betale for at få mit tv repareret (har gjort det 2 gange) end købe en fladskærm, -jeg synes de er lidt intetsigende.

Nu er vores alm. tv også et (synes jeg selv) ret pænt B & O (selvom det er ved at være gammelt) og det er jeg fint tilfreds med.

Kunne dog godt tænke mig en lille fladskærm i soveværelset, mest fordi det alm. tv kommer for tæt på sengen, men når vi skal have både en dobbeltseng og Mathias seng derinde, så er der ikke meget plads tilbage i bredden.

Anmeld

16. marts 2010

Loa

Vi har tre stks. Et 32 i soveværelset, et 32 på mandens kontor og et 40 i stuen....

Syntes de er så meget mere praktiske og handy end de gamle store... Såå derfor har vi vores......

Anmeld

16. marts 2010

smokin

Vi har pt. to et i stuen og et i soveværelse, min kære Nicolai snakker allerede om at det i soveværelset skal Malou have (hun er altså ikke kommet ud endnu? ) for så kan han jo putte det fra stuen i soveværelset og købe et 3D TV når de om et par måneder udkommer.

Ja ja - det må vi jo så gøre

Anmeld

19. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt andet.

Vi har et godt gammeldags B&O fjernsyn i stuen som jeg købte for 15 år siden. Billede er knivskarpt og designet er stadigvæk pænt (du kan stadigvæk købe det i dag). Jeg ville ikke bytte det væk, men manden er da begyndt, at mugge over, at det snart godt må gå i stykker, så vi kan få fladskærm.

Vi har dog et lille fladskærm i soveværelset.

Anmeld

19. marts 2010

BK

Jeg har ikke nogen fladskærm... Men det er nu nok mest fordi jeg ikke har haft råd til at skifte det ud som jeg har... Har en til min computer, men det er absolut kun fordi den fulgte med...

Anmeld

19. marts 2010

lotte32

vi har 2 fladskærms tv´er, et 42" i stuen, men kun fordi det gamle ´døde´ og så fik jeg et 22" til soveværelset i fødseldagsgave af manden, mest fordi han lige før min fødselsdag havde fået en bonus udbetalt fra jobbet, ellers giver vi normalt ikke så store gaver herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.