Pia. skriver:
Min exmand og jeg kom til at snakke om hvad krav folk snart har til sit hjem, det skal være det bedste af det bedste og det største af det største... Jeg mener dog stadig der er en del mennesker som godt kan leve uden en fladskærm.... Tager jeg fejl... ? Han mener at de fåes så billigt i dag i forhold til da vi købte det første til 30.000 kr SINDSYGT !!!! - Skønt med hus, man kunne omlægge lån i
HE HE... nå en helt anden snak...
Jeg har fladskærm selv, men kun fordi vi havde et i stuen og et i soveværelset da vi flyttede fra huset og på den måde fik et hver...
Så hvad pryder hjemme i jeres stue/soveværelse/køkken m.m...
Nej, det har vi ikke, og jeg vil hellere betale for at få mit tv repareret (har gjort det 2 gange) end købe en fladskærm, -jeg synes de er lidt intetsigende.
Nu er vores alm. tv også et (synes jeg selv) ret pænt B & O (selvom det er ved at være gammelt) og det er jeg fint tilfreds med.
Kunne dog godt tænke mig en lille fladskærm i soveværelset, mest fordi det alm. tv kommer for tæt på sengen, men når vi skal have både en dobbeltseng og Mathias seng derinde, så er der ikke meget plads tilbage i bredden.
Anmeld