Har du fladskærms tv ? (bare for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Min exmand og jeg kom til at snakke om hvad krav folk snart har til sit hjem, det skal være det bedste af det bedste og det største af det største... Jeg mener dog stadig der er en del mennesker som godt kan leve uden en fladskærm.... Tager jeg fejl... ? Han mener at de fåes så billigt i dag i forhold til da vi købte det første til 30.000 kr SINDSYGT !!!! - Skønt med hus, man kunne omlægge lån i  HE HE... nå en helt anden snak...

Jeg har fladskærm selv, men kun fordi vi havde et i stuen og et i soveværelset da vi flyttede fra huset og på den måde fik et hver...

Så hvad pryder hjemme i jeres stue/soveværelse/køkken m.m...

Vi har et fladskærmstv i køkkenet, stuen og soveværelset

Men vi har ikke de kæmpe store, da vi ikke mener at det er nødvendigt

I stuen har vi et sølvfarvet 32", i soveværelset et blank sort 26" og i køkkenet et sølvfarvet 20"

Kender godt det med prisen jeg gav 36.000 kr. for det i stuen og 15.000 kr. for det blanke sorte til soveværelset (købte dem, da jeg var single), og nu kan man få de samme slags til under 1/2 pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Mathilde

Ja vi har fladskærm og faktisk 3 af slagsen 

Anmeld

16. marts 2010

Bavianis

Nej - ingen fladskærm her... Og lad så være med at træde i det... Jeg HADER mit TV, der er stort, grimt og belastende...

Hvis en af Jer gerne vil af med Jeres store, lækre fladskærm, så afhenter jeg uden beregning...

Anmeld

16. marts 2010

Jibbe

Vi har et fladskærmstv og hvidt... det skulle det være, ellers mente jeg det kunne være ligemeget. Vi har kun tv i stuen og det er det eneste sted vi kommer til at have det.

Anmeld

16. marts 2010

Nemesis

ja vi har..men det er jo ikke sådan at man ikke kan leve uden - det gik jo fint før!

Vi har et 40" i stuen og et 20" i soveværelset.

sønnen fik et 32" i nonfirmationsgave.

mindstemand har næsten et..dvs at han har en fladksærmsmonitor som han bruger som tv.

:-) Sisse

Anmeld

16. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er super glad for vores og vil ikke have et alm. igen. Det fylder ikke så meget som vores gamle 32" Og så er det pænere at se på. Men jeg vil ikke give en halv arm for det. Vores kostede 4000 på bud, og så skal det heller ikke være dyrer

Anmeld

16. marts 2010

FruEllingsen

Vi købte fladskærmstv, da vi købte hus. det mente kæresten lige som hørte med. hehe. vi fik det så til en rigtig god pris.

Det er da lækkert med fladskærmstv, og det ser pænere ud, synes jeg. men det er pga kæresten vi har det

Anmeld

16. marts 2010

karina1980

vi har begge dele,

et fladskærm i stuen og 2 alm til børnene og deres tegnefilm, de bruger dem så aldrig, så de ryger nok snart ud

Anmeld

16. marts 2010

MariaJ

Vi har et i stuen. Jeg ved ikke hvor mange tommer det er, men ikke kæmpestort. Vi købte det for tre år siden, da det gamle var overmodent for udskiftning. Det vi havde fra før var et lillebitte 14 tommers fjernsyn, som jeg engang havde overtaget fra en ekskæreste, der havde fået det i konfirmationsgave i tidernes morgen i midtfirserne. Det havde truet med at afgå ved døden i årevis, men livede altid op igen, når jeg begyndte at snakke seriøst om at købe et nyt. Til sidst blev det degraderet til soveværelset og  altså erstattet med en nymodens fladskærm.

Maria

Anmeld

16. marts 2010

Chalala85

Jeg elsker mine fladskærme.

Fik et af de nye 42" hvide flade samsung af manden i fødselsdagsgave.

Min søn har et på sit værelse

Mangler bare et i soveværelset...

Men jeg vil dog sige om sommeren bliver det ikke brugt så meget, der er vi ude mennekser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.