Har du fladskærms tv ? (bare for sjov)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har i fladskærms tv i hjemmet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.598 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. marts 2010

Pia.

Min exmand og jeg kom til at snakke om hvad krav folk snart har til sit hjem, det skal være det bedste af det bedste og det største af det største... Jeg mener dog stadig der er en del mennesker som godt kan leve uden en fladskærm.... Tager jeg fejl... ? Han mener at de fåes så billigt i dag i forhold til da vi købte det første til 30.000 kr SINDSYGT !!!! - Skønt med hus, man kunne omlægge lån i  HE HE... nå en helt anden snak...

Jeg har fladskærm selv, men kun fordi vi havde et i stuen og et i soveværelset da vi flyttede fra huset og på den måde fik et hver...

Så hvad pryder hjemme i jeres stue/soveværelse/køkken m.m...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

BinaMor

ja men ku godt undvære det sys dog det er hyggeligt at se en god film i stort. men det er ikke det der betyder noget. det er 42 tommer og kostede 6000kr. ville ikke give mere.

Anmeld

16. marts 2010

SaNiNa

ja vi har fladskærm, men kun fordi det andet ikke kunne mere.

så mangler lidt en svar mulighed: ja har fladskærm men kan godt leve uden

Anmeld

16. marts 2010

oo

jae...vi købte et 32' i sommers inden tv-signalet skiftede, før det havde vi en helt almindelig stor klods. vi har så kun de "offentlige" kanaler, altså DR1-2, ramasjang, DR-HD, DR-K og TV2, men det passer os fint, for vi ser primært DR1 eller 2 og så lejer vi film

Anmeld

16. marts 2010

Pia.

Sanne og Nicklas skriver:

ja vi har fladskærm, men kun fordi det andet ikke kunne mere.

så mangler lidt en svar mulighed: ja har fladskærm men kan godt leve uden

Ja det kan jeg godt se, det må gå under ANDET....

Anmeld

16. marts 2010

9510

Ja vi har et kæmpe tv 50" manden var alene ude og købe det,, han fik mange skæld ud da han kom hjem med det,,, men nu vil jeg slet ikke undvære det,, vi gav 7000 for det

Anmeld

16. marts 2010

B&J

ja det er skøndt vi har et på 46 og 52 tommer ja ved det men vi elsker dem  og vi køre også vores computer over dem såå det er super let..

Anmeld

16. marts 2010

Honningblomst

Nej, sådan noget har lav priotet herhjemme...bare det virker så er det fint og med de fire-fem kanaler vi har og med vores forbrug så er det al rigeligt... om sommeren har jeg slet ikke tv i stuen.. så nej, gider jeg ikke bruge penge på..

Anmeld

16. marts 2010

Low

Jeg har stemt andet for vi har det ikke men vi vil gerne have det

Anmeld

16. marts 2010

Miamaja

jeg elsker flad skaerms saa det er et af de der 'must haves' synes jeg. jeg synes de der kasser tv som fylder en masse er saa grimme at se paa, men altsaa det er jo ikke livsvigtigt at have en fladskaerms..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.