NØJ, hvor er jeg dog utålmodig....!!! Husråd...anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Griner ja jeg syntes også den er meget god......

Min mand sidder også stadig og klukler over den - det var åbenbart også et billede han kunne genkende:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

lisbethita

tinpou skriver:

Seeex!!!! Altså her sidst i graviditetenforårsager sex for mig en hel dag med ret kraftige plukveer nonstop og slimproppen ryger sig en tur. Blev sgu helt nervøs første gang det skete (allerede uge 32 eller sådan noget) og jordemoren sagde da også på det tidspunkt at det nok var en god ide liiige at udskyde det med sex til jeg gik ind i uge 34 hvor man jo ikke gør noget for at stoppe fødslen hvis den går  gang. Så jeg ved hvert fald at det sætter gang i en hel masse hos mig, og selvom jeg må indrømme at det ikke ligefrem er lysten der driver værket her som højgravid, så har jeg da tænkt mig at udnytte det for hårdt her op til termin:-) good luck:-)

Ha ha....tak....  :-)

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

RumlesMor skriver:

Hvor køber man hindbærblade-the?

Har en veninde jeg gerne vil lave en "Velkommen på barsel"-kurv til, og synes det kunne være sjovt at lægge sådan en pose the i.

Har hørt andre herinde fortælle at de har købt det i helsekostforretninger...

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

MyBaby skriver:

Den skulle være rigtig nok - hindbærbladthe skulle styrke musklerne i livmoderen og (måske) sætte gang i nogle sammentrækninger! Men i hvert fald skulle det være got at have drukket det op til fødslen, fordi når den endelig går igang (af den ene eller den anden grund), så skulle man få nogle gode stærke veer og når man har født, skulle det også være godt, fordi de gode stærke muskler i livmoderen kan være med til at livmoderen lettere trækker sig sammen.

Så jeg tænker, at det skader jo ikke at prøve! Jeg er 37+3 og er begyndt at drikke det! Jeg er bange for, at jeg også blive frygtelig utålmodig, inden min tid kommer! Kan SÅ godt følge dig!!!

Ja....men især efter de andre har født....og JEG ER DEN SIDSTE...blandt os i hvert fald. Det synes jeg er lidt hårdt.... :-) På den gode måde altså

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

lillemunk skriver:

Smiler ja ikke så hårdt som at lade manden bestige bjerget
Læs med i hvad jeg har skrevet til Mybaby

Ha ha ha.....ja den var god.

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

tinpou skriver:

Min mand sidder også stadig og klukler over den - det var åbenbart også et billede han kunne genkende:-)

Griner også så tårerne triller....

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

lisbethita skriver:

Ha ha....tak....  :-)

Så du Lillemunks udtryk for dén metode?! - "Lad du blot manden bestige bjerget!" ha ha jeg er altså stadig færdig af grin, har det mest forfærdelige billede i mit hoved:-)

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

tinpou skriver:

Så du Lillemunks udtryk for dén metode?! - "Lad du blot manden bestige bjerget!" ha ha jeg er altså stadig færdig af grin, har det mest forfærdelige billede i mit hoved:-)

ja....vi griner også af det....:-) Men nu har jeg godt nok et meget lille bjerg...men det er der da :-)

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

lisbethita skriver:

Griner også så tårerne triller....

Ja, det havde du så:-) Hvis vi bliver ved i denne her stil i denne tråd er det lige før jeg tror latterkramperne kan sætte gang i din fødsel:-)

Anmeld

14. marts 2010

MyBaby

RumlesMor skriver:

Hvor køber man hindbærblade-the?

Har en veninde jeg gerne vil lave en "Velkommen på barsel"-kurv til, og synes det kunne være sjovt at lægge sådan en pose the i.

Du kan købe det i Matas!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.