NØJ, hvor er jeg dog utålmodig....!!! Husråd...anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Bavianis

Jeg har altså også hørt at hindbærblad-the skulle være effektivt. Min veninde har lige sagt at det er noget md at det sætter gang i noget med livmoderen - stimulerer musklerne eller noget. Og det er jo den afdeling du skal have gang i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

lisbethita

Bavianis skriver:

Jeg har altså også hørt at hindbærblad-the skulle være effektivt. Min veninde har lige sagt at det er noget md at det sætter gang i noget med livmoderen - stimulerer musklerne eller noget. Og det er jo den afdeling du skal have gang i

Interessant :-) Hmmm.... TAK for det :-) Kh lisbeth

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

Ellers nogen???

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

En god gang fod zoneterapi ...... Min søster bruger den hver gang og har 4 børn.
Hver gang har hun født inden for et døgn

Anmeld

14. marts 2010

mum2010

det skal lige siges fra mig af som er gået 10 dage over tid nu at INTET har virket på mig

Der er oprettet flere tråde herinde med folks ideer om husråd, og har prøvet alle sammen - men nej. Så nu venter jeg bare tålmodigt til på onsdag hvor jeg blir sat igang, der er vist ikk andet for mig at gøre  Men håber da at du går i fødsel af dig selv - måske nogle af rådene virker på dig

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

mum2010 skriver:

det skal lige siges fra mig af som er gået 10 dage over tid nu at INTET har virket på mig

Der er oprettet flere tråde herinde med folks ideer om husråd, og har prøvet alle sammen - men nej. Så nu venter jeg bare tålmodigt til på onsdag hvor jeg blir sat igang, der er vist ikk andet for mig at gøre  Men håber da at du går i fødsel af dig selv - måske nogle af rådene virker på dig

Tak for info :-) Jeg giver lige besked tilbage hvis noget virker.... lige nu er sex og krydret mand det eneste jeg har indenfor rækkevidde :-) 

Vi  må bare igang, må vi :-) Jeg håber, at du snart føder!!!! Og at jeg selv gør!!

Mange kærlige hilsner Lisbeth

Anmeld

14. marts 2010

mum2010

lisbethita skriver:

Tak for info :-) Jeg giver lige besked tilbage hvis noget virker.... lige nu er sex og krydret mand det eneste jeg har indenfor rækkevidde :-) 

Vi  må bare igang, må vi :-) Jeg håber, at du snart føder!!!! Og at jeg selv gør!!

Mange kærlige hilsner Lisbeth

Hehe krydret mand - lyder spændende

Men tak håber os snart han vil ud, vil helst at fødslen går igang af sig selv, men som det ser ud nu, så må jeg bare tage til takke med en igangsættelse

Anmeld

14. marts 2010

Cris

Ja, sex og op og ned af trappen så tosset du kan...

Og babien skal nok komme ud, jeg kender ikke nogle, som er blevet der inde

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

lisbethita skriver:

Ellers nogen???

Seeex!!!! Altså her sidst i graviditetenforårsager sex for mig en hel dag med ret kraftige plukveer nonstop og slimproppen ryger sig en tur. Blev sgu helt nervøs første gang det skete (allerede uge 32 eller sådan noget) og jordemoren sagde da også på det tidspunkt at det nok var en god ide liiige at udskyde det med sex til jeg gik ind i uge 34 hvor man jo ikke gør noget for at stoppe fødslen hvis den går  gang. Så jeg ved hvert fald at det sætter gang i en hel masse hos mig, og selvom jeg må indrømme at det ikke ligefrem er lysten der driver værket her som højgravid, så har jeg da tænkt mig at udnytte det for hårdt her op til termin:-) good luck:-)

Anmeld

14. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Den skulle være rigtig nok - hindbærbladthe skulle styrke musklerne i livmoderen og (måske) sætte gang i nogle sammentrækninger! Men i hvert fald skulle det være got at have drukket det op til fødslen, fordi når den endelig går igang (af den ene eller den anden grund), så skulle man få nogle gode stærke veer og når man har født, skulle det også være godt, fordi de gode stærke muskler i livmoderen kan være med til at livmoderen lettere trækker sig sammen.

Så jeg tænker, at det skader jo ikke at prøve! Jeg er 37+3 og er begyndt at drikke det! Jeg er bange for, at jeg også blive frygtelig utålmodig, inden min tid kommer! Kan SÅ godt følge dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.