NØJ, hvor er jeg dog utålmodig....!!! Husråd...anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Bayze

lisbethita skriver:

Ellers nogen???

Tror i øvrigt ikke det er sæden der gør det, mere den stimulering der sker af livmoderen. Det er ligesom hvis man er ved at gå i for tidlig fødsel, så vil fagpersonerne ofte fravælge at undersøge dig forneden fordi alene det at de "roder rundt" kan sætte gang i fødslen.... Men det med sæden er så blot mine gisninger:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

MyBaby

lillemunk skriver:

En god gang fod zoneterapi ...... Min søster bruger den hver gang og har 4 børn.
Hver gang har hun født inden for et døgn

Det lyder spændende - er det bare almindelig zoneterapi hos en zoneterapeut eller er det en speciel behandling?

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

MyBaby skriver:

Det lyder spændende - er det bare almindelig zoneterapi hos en zoneterapeut eller er det en speciel behandling?

Ha ha - dén vil jeg også gerne høre nærmere om, det var da et tiltag der er til at overkomme:-)

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

MyBaby skriver:

Det er noget hendes svigerfar gør og ikke noget han er uddannet i, men det hjælper
Han har læst en del om det, min anden søster prøvede det men der havde det ingen effekt.

Anmeld

14. marts 2010

møller-82

lisbethita skriver:

Ellers nogen???

Ked af at skuffe dig men jeg afprøvede stortset alle råd og INTET hjalp.

Sex hjælper KUN hvis du er en smule åben i forvejen.

Hindbærblad the ska du ha drukket i hvertfald de sidste 2 mdr i graviditeten og det gør ik meget andet end forbereder din livmoder en smule.

Eddike (som nogen anbefaler) Kan bestemt IKKE anbefales heller ik selvom der er sukker i.

Løbe op og ned af trapper og køre på humplede vejer hjælper os kun hvis du er en smule åben eller har små veer.

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

tinpou skriver:

Ha ha - dén vil jeg også gerne høre nærmere om, det var da et tiltag der er til at overkomme:-)

Smiler ja ikke så hårdt som at lade manden bestige bjerget
Læs med i hvad jeg har skrevet til Mybaby

Anmeld

14. marts 2010

møller-82

møller-82 skriver:

Hindbærblad the ska du ha drukket i hvertfald de sidste 2 mdr i graviditeten og det gør ik meget andet end forbereder din livmoder en smule.

Eddike (som nogen anbefaler) Kan bestemt IKKE anbefales heller ik selvom der er sukker i.

Løbe op og ned af trapper og køre på humplede vejer hjælper os kun hvis du er en smule åben eller har små veer.

Men Zoneterapi sku hjælpe har jeg hørt fra mange...

Men Zoneterapi sku hjælpe har jeg hørt fra mange...

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

lillemunk skriver:

Smiler ja ikke så hårdt som at lade manden bestige bjerget
Læs med i hvad jeg har skrevet til Mybaby

Ha ha - fantastisk udtryk - "lade manden bestige bjerget" - hi hi, den vil jeg tage med mig - det ér jo sådan det er altså:-)

Anmeld

14. marts 2010

lillemunk

tinpou skriver:

Ha ha - fantastisk udtryk - "lade manden bestige bjerget" - hi hi, den vil jeg tage med mig - det ér jo sådan det er altså:-)

Griner ja jeg syntes også den er meget god......

Anmeld

14. marts 2010

RumlesMor

Hvor køber man hindbærblade-the?

Har en veninde jeg gerne vil lave en "Velkommen på barsel"-kurv til, og synes det kunne være sjovt at lægge sådan en pose the i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.