NØJ, hvor er jeg dog utålmodig....!!! Husråd...anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.126 visninger
42 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

lisbethita

Hej piger :-)

Totalt luksusproblem...I know....

Jeg har termin på tirsdag og jeg er SÅ utålmodig. Folk er nu begyndt at lade være med at spørge til det, fordi der jo alligevel ikke sker noget. Jeg har gået til jordemodergruppe, gravididtetssvømning og en formødregruppe m.v. og er således i flere grupper. Det er fedt.....men i morges fødte hende med samme termin som mig. OG NU ER JEG DEN NÆSTE... og dermed den eneste der ikke har født....I ALLE GRUPPERNE....! Og det ER altså meget meget svært ikke at være utålmodig!!! 

Jeg ved jo næsten godt, hvad I vil svare til min tråd på forhånd! At jeg skal få slappet af...og nyde tiden... og jeg har hørt det hele op til mange mange gange. Og jeg synes jeg har brugt de sidste 3 uger på KUN at slappe af og NYDE det... men det bliver ikke ved med at være sjovt. Og det ER altså lidt svært at slappe af.... og tålmodighed ejer jeg ikke! Slet ikke nu...

Nogen, der har nogle husråd til at sætte fødslen igang??

Tak på forhånd!! 

Kærligst fra mig....med et luksusproblem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

LRJ

lisbethita skriver:

Hej piger :-)

Totalt luksusproblem...I know....

Jeg har termin på tirsdag og jeg er SÅ utålmodig. Folk er nu begyndt at lade være med at spørge til det, fordi der jo alligevel ikke sker noget. Jeg har gået til jordemodergruppe, gravididtetssvømning og en formødregruppe m.v. og er således i flere grupper. Det er fedt.....men i morges fødte hende med samme termin som mig. OG NU ER JEG DEN NÆSTE... og dermed den eneste der ikke har født....I ALLE GRUPPERNE....! Og det ER altså meget meget svært ikke at være utålmodig!!! 

Jeg ved jo næsten godt, hvad I vil svare til min tråd på forhånd! At jeg skal få slappet af...og nyde tiden... og jeg har hørt det hele op til mange mange gange. Og jeg synes jeg har brugt de sidste 3 uger på KUN at slappe af og NYDE det... men det bliver ikke ved med at være sjovt. Og det ER altså lidt svært at slappe af.... og tålmodighed ejer jeg ikke! Slet ikke nu...

Nogen, der har nogle husråd til at sætte fødslen igang??

Tak på forhånd!! 

Kærligst fra mig....med et luksusproblem

Min jordemoder Fortalte mig at det eneste der rigtigt virker er ud at kører på en God humplet grusvej og kører over en masse humpler alt det andet er bare skåner  

Anmeld

14. marts 2010

Barbamama

Dyrk sex!!!!

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

michella80 skriver:

Dyrk sex!!!!

Ork.....vi har allerede været igang et par gange, ha ha! Men hvorfor er det liiige at det hjælper ? nogle siger det er sæden...andre siger....andre årsager. Hvad har du hørt?

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

Lone H. skriver:

Min jordemoder Fortalte mig at det eneste der rigtigt virker er ud at kører på en God humplet grusvej og kører over en masse humpler alt det andet er bare skåner  

He he,...ok. Jeg bor på 3 sal...og har løbet op og ned et par gange af trapperne...det hjalp sgu heller ikke.... suk!! tror du ikke, at det er lige så godt som en humplet vej??

Anmeld

14. marts 2010

Barbamama

lisbethita skriver:

Ork.....vi har allerede været igang et par gange, ha ha! Men hvorfor er det liiige at det hjælper ? nogle siger det er sæden...andre siger....andre årsager. Hvad har du hørt?

Jeg har hørt at der er et stof i sæden (det har et eller andet fint navn) som er det samme stof der sætter fødslen i gang naturligt i kvinden. Ved ikke om det er en skrøne.... Ellers kan du gå en god rask tur

Anmeld

14. marts 2010

LRJ

lisbethita skriver:

He he,...ok. Jeg bor på 3 sal...og har løbet op og ned et par gange af trapperne...det hjalp sgu heller ikke.... suk!! tror du ikke, at det er lige så godt som en humplet vej??

Jo måske

Anmeld

14. marts 2010

lisbethita

michella80 skriver:

Jeg har hørt at der er et stof i sæden (det har et eller andet fint navn) som er det samme stof der sætter fødslen i gang naturligt i kvinden. Ved ikke om det er en skrøne.... Ellers kan du gå en god rask tur

Den har vi også prøvet....

Hmmm..........vi må tage en omgang sex mere :-)

Anmeld

14. marts 2010

Bare mig..

Trods der stadig er nogen uger endnu, snakkede vi om hvad der kan sætte det igang, og hun sagde også SEX SEX SEX!!!! Hun sagde at det ikke kunne gøres nok, for det skal nok sætte det igang Derudover sagde hun, at hvis man blander sex med en ordentlig omgang rengøring med højt musik, måske sex om morgenen og så en ordentlig omgang rengøring, skulle gøre underværker... Måske skulle man gøre det et par dage, men hun mente det var en sikker en og at der ofte var en sammenhæng..

Anmeld

14. marts 2010

Barbamama

lisbethita skriver:

Den har vi også prøvet....

Hmmm..........vi må tage en omgang sex mere :-)

ha ha ha ja det skader da i hvert fald ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.