Har bestilt autostol fra Tyskland:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Pige2009

3drenge skriver:

Ja det skal de nok også. Det var heller ikke meningen han skulle over i den nu, skulle bare lige prøve men må indrømme, at jeg synes han sidder bedre i denne her end den lille han har og som han HADER at sidde i. Han skriger fra start til slut, når vi er ude og køre, det er rimlig stressende

ved godt der står 9mdr eller 9kg, kan bare ikke helt forstå, hvad der sker ved, at putte dem før over, hvis de sidder godt. Den kan jo lægges ned, så synes ikke der er den store forskel på, hvordan han sidder. Tror nu altså lige vi tager en lille prøvetur, bare lige for at se, hvordan det går

Ja, det er også mine tanker. Har lige oprettet en tråd med samme emne for at se andres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

3drenge

Baagøe skriver:

Ja, det er også mine tanker. Har lige oprettet en tråd med samme emne for at se andres erfaringer

Det lyder godt, havde selv tænkt på det, så følger lige med der

Anmeld

19. januar 2011

thomas123

Hejsa.

Jeg har fundet en billig dansk hjemmeside, hvor man kan købe de nyeste Römer modeller, til en meget lav pris. Stolene bliver sendt hjem til dig, og er i super kvalitet.

http://www.billigeautostole.shoppinnet.com

Anmeld

2. januar 2012

LineHvasel

Autostole købes bedst og billigt syd for grænsen.

Jeg har lavet en guide til jer, så det kan blive mere overskueligt at finde frem til lige den i står og mangler.

Vh
Line

Autostol Tyskland | Römer autostol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.