Har bestilt autostol fra Tyskland:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

3drenge

Vil lige fortælle jeg bestilte autostolen fredag aften og modtog den torsdag morgen, så her kan I roligt bestille

Den er bare superlækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Har også lige bestilt en rømer baby safe plus inkl. selebasen (har desværre ikke isofix), og sparer mellem 700 og 1000 kr ved at gøre det via Tyskland.

Jeg bestilte via www.babyparadies-shop.de - så sidder spændt og venter om den kommer frem. Første gang jeghar bestilt fra Tyskland, og er ikke stærk i tysk hvis noget går galt.

Anmeld

18. marts 2010

3drenge

cmks2007 skriver:

Har også lige bestilt en rømer baby safe plus inkl. selebasen (har desværre ikke isofix), og sparer mellem 700 og 1000 kr ved at gøre det via Tyskland.

Jeg bestilte via www.babyparadies-shop.de - så sidder spændt og venter om den kommer frem. Første gang jeghar bestilt fra Tyskland, og er ikke stærk i tysk hvis noget går galt.

var også lidt nervøs om den kom frem og om det nu var den rigtige, da jeg ikke kan noget som helst tysk. Heldigvis var der ingen problemer og ja der er altså noget at spare 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2010

Guldet

3drenge skriver:

Har lige bestilt denne autostol fra en tysk hjemmeside og har sparet knap 700kr, det er jo altid en god ting

Den koster 2099kr i babyforretninger og fik den her til 1425kr incl fragt og gebyr. Vi har den samme i str, 15-36kg og synes de er superlækre, så ville også have den til minifisen, når han skal over i den næste stol.

Så kunne jo ligeså godt spare lidt på den, når det nu var den jeg ville have

http://www.o-baby.de/katalog/britax-römer/römer-king-plus-autositz-felix_115552000.html

rigtig lækker autostol.. vi har den samme.. vi bestilte den over en engelsk hjemmeside,.. der sparede vi også en del.. vi gav ca. 1000 med fragt..

Anmeld

18. marts 2010

3drenge

LAURAS MOR skriver:

rigtig lækker autostol.. vi har den samme.. vi bestilte den over en engelsk hjemmeside,.. der sparede vi også en del.. vi gav ca. 1000 med fragt..

Ja det var da endnu billigere

Anmeld

18. marts 2010

Guldet

3drenge skriver:

jah.. og det er bare en super stoll.. vi er super glade for vores

Anmeld

18. marts 2010

Mussen2

Jeg har også bestilt i Tyskland på baby online shop.de

Der har jeg også bestilt en trip trap højstol. Er spændt på at modtage det. Der går lidt, da der er leveringstid på 5-6 uger 

Anmeld

18. marts 2010

Corn

3drenge skriver:

var også lidt nervøs om den kom frem og om det nu var den rigtige, da jeg ikke kan noget som helst tysk. Heldigvis var der ingen problemer og ja der er altså noget at spare 

Lækker stol, men indholdet er da bare aaaallt for lækkert... Suk

Majken også "snart" mor til tre drenge

Anmeld

18. marts 2010

AWO

3drenge skriver:

Hvilken side har du bestilt over?

KH Anke

Anmeld

18. marts 2010

AWO

LAURAS MOR skriver:

Hov, fik lige citeret forkert!

Det var meningen, spørgsmålet skulle være til dig - altså, hvilken engelsk side, du har bestilt over?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.