Har bestilt autostol fra Tyskland:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

3drenge

Macaab skriver:

Lækker stol, men indholdet er da bare aaaallt for lækkert... Suk

Majken også "snart" mor til tre drenge

Tak skal du have, så får du også nok at se til

Tog lige et nyt billedet, hvor hovedstøtten passer lidt bedre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Pige2009

3drenge skriver:

Sikke fint han sidder Hvor gammel er han? Min datter vokser nemlig inden længe ud af sin autostol 0-13 kg. men hun er kun 5 mdr., så der er lige tidligt nok, hvis hun skal over i en anden stol.

K.h. Linda

Anmeld

18. marts 2010

3drenge

Baagøe skriver:

Sikke fint han sidder Hvor gammel er han? Min datter vokser nemlig inden længe ud af sin autostol 0-13 kg. men hun er kun 5 mdr., så der er lige tidligt nok, hvis hun skal over i en anden stol.

K.h. Linda

Han er kun 5½mdr og vejer 8kg. Synes også han sidder rigtig godt i den 

Anmeld

18. marts 2010

Corn

3drenge skriver:

Nåååå.... Sikke en glad lækkermås

hvad var det du gav for stolen og hvor???

Anmeld

18. marts 2010

Corn

Macaab skriver:

Nåååå.... Sikke en glad lækkermås

hvad var det du gav for stolen og hvor???

fundet..

Jeg læste bare lige dit første indlæg

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

3drenge skriver:

Han er kun 5½mdr og vejer 8kg. Synes også han sidder rigtig godt i den 

Så kan han vel sidde selv? Laura kan endnu ikke sidde selv, så jeg vil gerne vente med at smide hende over i den lidt større stol til hun kan det. Hun bliver 5 mdr. den 25. marts.

Jeg har heldigvis købt en stol i næste størrelse til hende, og som jer har jeg købt stolen i samme mærke som den jeg har nu. Også fordi isofix basen så passer til...

Anmeld

18. marts 2010

3drenge

Baagøe skriver:

Så kan han vel sidde selv? Laura kan endnu ikke sidde selv, så jeg vil gerne vente med at smide hende over i den lidt større stol til hun kan det. Hun bliver 5 mdr. den 25. marts.

Jeg har heldigvis købt en stol i næste størrelse til hende, og som jer har jeg købt stolen i samme mærke som den jeg har nu. Også fordi isofix basen så passer til...

Nej han kan slet ikke sidde selv endnu

Vi blev nød til at fravælge isofix på denne her, selv om vi har det i bilen, da der ellers ikke er plads til alle de unger vi har

Anmeld

18. marts 2010

Guldet

Anke skriver:

Hov, fik lige citeret forkert!

Det var meningen, spørgsmålet skulle være til dig - altså, hvilken engelsk side, du har bestilt over?

Åh det skal jeg lige sige dig, når min mand kommer hjem.. det var ham der bestilte den dengang..

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

3drenge skriver:

Nej han kan slet ikke sidde selv endnu

Vi blev nød til at fravælge isofix på denne her, selv om vi har det i bilen, da der ellers ikke er plads til alle de unger vi har

Ha ha! Alle de unger. Lauras far har 4 børn nu og med to i autostol bliver der vist også lidt trangt på bagsædet...

Jeg troede bare de skulle kunne sidde selv før man satte dem op i en større stol...

Anmeld

18. marts 2010

3drenge

Baagøe skriver:

Ha ha! Alle de unger. Lauras far har 4 børn nu og med to i autostol bliver der vist også lidt trangt på bagsædet...

Jeg troede bare de skulle kunne sidde selv før man satte dem op i en større stol...

Ja det skal de nok også. Det var heller ikke meningen han skulle over i den nu, skulle bare lige prøve men må indrømme, at jeg synes han sidder bedre i denne her end den lille han har og som han HADER at sidde i. Han skriger fra start til slut, når vi er ude og køre, det er rimlig stressende

ved godt der står 9mdr eller 9kg, kan bare ikke helt forstå, hvad der sker ved, at putte dem før over, hvis de sidder godt. Den kan jo lægges ned, så synes ikke der er den store forskel på, hvordan han sidder. Tror nu altså lige vi tager en lille prøvetur, bare lige for at se, hvordan det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.