Har bestilt autostol fra Tyskland:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.271 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. marts 2010

3drenge

Har lige bestilt denne autostol fra en tysk hjemmeside og har sparet knap 700kr, det er jo altid en god ting

Den koster 2099kr i babyforretninger og fik den her til 1425kr incl fragt og gebyr. Vi har den samme i str, 15-36kg og synes de er superlækre, så ville også have den til minifisen, når han skal over i den næste stol.

Så kunne jo ligeså godt spare lidt på den, når det nu var den jeg ville have

http://www.o-baby.de/katalog/britax-römer/römer-king-plus-autositz-felix_115552000.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Bayze

Den ser godt nok rigtig lækker ud! Der kan virkelig være mange penge at spare på div babyudstyr i Tyskland.

Min lokale babyudstyrs-pusher fra Ønskebørn fortalte  mig forleden at de indenfor et par måender ville lave noget priskampagne på autostole fra Recaro og han lovede jeg kunne få én til 6-700 kr. Det lyder jo også vildt biligt, så jeg skal derind en af de kommende dage og er lidt spændt på hvad han præsenterer mig for:-)

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

tinpou skriver:

Den ser godt nok rigtig lækker ud! Der kan virkelig være mange penge at spare på div babyudstyr i Tyskland.

Min lokale babyudstyrs-pusher fra Ønskebørn fortalte  mig forleden at de indenfor et par måender ville lave noget priskampagne på autostole fra Recaro og han lovede jeg kunne få én til 6-700 kr. Det lyder jo også vildt biligt, så jeg skal derind en af de kommende dage og er lidt spændt på hvad han præsenterer mig for:-)

Jeg kan anbefale Recaro Young Profi Plus 0-13 kg Den er vi super glade for.

K.h. Linda

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Baagøe skriver:

Jeg kan anbefale Recaro Young Profi Plus 0-13 kg Den er vi super glade for.

K.h. Linda

Det lyder godt - det skriver jeg mig bag øret:-)

Anmeld

14. marts 2010

3drenge

tinpou skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå, dejligt med lidt insiderinformation

Har også kigget på recardostolene, men det endte altså med denne her, måske fordi vi har den i stor også

Held og lykke med at finde en lækker og billig stol

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

tinpou skriver:

Det lyder godt - det skriver jeg mig bag øret:-)

Vi har isofixbasen til stolen og den er så smart, at den kan bruges til stolen der er et nummer større også

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

3drenge skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå, dejligt med lidt insiderinformation

Har også kigget på recardostolene, men det endte altså med denne her, måske fordi vi har den i stor også

Held og lykke med at finde en lækker og billig stol

Tak skal du have - ja ligesom med alt andet udstyr ti baby, så er jeg fuldstændig på bar bund og uden erfaringer, så må prøve mig frem:-)

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Baagøe skriver:

Vi har isofixbasen til stolen og den er så smart, at den kan bruges til stolen der er et nummer større også

Øøhh okay - og isofixbasen er hvaffor en størrelse?!

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

tinpou skriver:

Øøhh okay - og isofixbasen er hvaffor en størrelse?!

En smart anordning, hvor man lige kan klikke autostolen på, så man slipper for at rode med selen. Stolen er desuden mere sikker med isofix

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Baagøe skriver:

En smart anordning, hvor man lige kan klikke autostolen på, så man slipper for at rode med selen. Stolen er desuden mere sikker med isofix

Nååh, ja det lyder fixt! Den info tager jeg lige med til baby-udstyrspusheren:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.