Afstemning - Hvornår sov jeres barn alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

TbCp

Liva flyttede på eget værelse da hun var 4 1/2 md. det gav bedre og længere søvn til os alle 3.
Fra hun var 6 mdr begyndte alt nattebøvlet så, så det har svinget utroligt meget hvor hun har sovet, nogle gange mellem os, andre gange i en seng i vores soveværelse og andre gange igen på eget værelse.

Pt. har hun en madras på gulvet ved siden af vores seng. Hun bliver puttet i sin egen seng hver aften, men kommer ind til os i løbet af natten.
Det er det der fungere herhjemme lige pt. og sådan mener JEG at det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Livas mor

Det er dejligt at høre der er stor spredning omkring emnet.. Jeg tror nemlig ikke jeg er parat til guldklumpen skal ind endnu, og bliver det nok heller ikke før hun er de 6 måneder eller mere..

Anmeld

13. marts 2010

3drenge

Elias kom ind på sit eget værelse, da han var 9 uger. Der sov han igennem (20-07) uden mad, så det passede os alle fint og han elsker, at komme ind i sin seng og sove

De 2 store sov også igennem fra 7-8 uger, så har aldrig haft behov for de lå inde ved os. Synes vi alle sover dårligere af det og det er jo ikke værre end, at vi lige smutter derind og giver sutten, kan sagtens høre, hvis den skulle være faldet ud

Anmeld

13. marts 2010

9510

Oliver er et halvt år nu og jeg har ikke planer om at rykke ham ud af soveværelset endnu,

ved ikke hvornår det kommer, vi sover godt alle sammen

Anmeld

13. marts 2010

Halbschön

3drenge skriver:

Elias kom ind på sit eget værelse, da han var 9 uger. Der sov han igennem (20-07) uden mad, så det passede os alle fint og han elsker, at komme ind i sin seng og sove

De 2 store sov også igennem fra 7-8 uger, så har aldrig haft behov for de lå inde ved os. Synes vi alle sover dårligere af det og det er jo ikke værre end, at vi lige smutter derind og giver sutten, kan sagtens høre, hvis den skulle være faldet ud

Hold da op, gid det var min dreng der kunne sove så fint

Hvordan gør du? hehe..

Han sover stadig ved os - i samme seng - men det er fordi han vågner to-tre gange om natten for at blive ammet, og så er det nemmest at han putter ved os... Men jeg vil meget gerne snart ha ham i egen seng, og eget værelse ville da være kanon..

- Har du et godt tip til, hvordan jeg lærer ham at sove i egen seng?

Anmeld

13. marts 2010

Kala

Mathias blev flyttet ind på sit eget værelse da han var 4 måneder. Og set i bakspejlet skulle vi have flyttet ham derind da han var 3 måneder. Vi får alle tre mere søvn nu da vi ikke vågner ved hinandens lyde. Mathias vågnede når far snorkede eller mor hostede og jeg vågnede hver gang han bevægede sig.

Jeg har også læst i en bog at man anbefaler at gøre det når de er 3 måneder (læste først bogen efter vi havde flyttet ham).

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

Daniella kom på sit eget værelse, lige efter hendes 1 års fødselsdag Det gik helt smertefrit og uden problemer...hun lagde sig bare ned og sov

Anmeld

13. marts 2010

Chalala85

Mikkel var lige blevet 4 mrd. Snakkede med SP om det fordi jeg ikke sov ordenligt om natten og hun sagde inden han bliver 6 mrd er en rigtig god start da de ellers bliver meget afhængige hehe

Og jeg indrømmer gerne det var en super god beslutning, sov meget bedre!!

Min næste skal heller ikke sove inde hos os særlig længe.

Anmeld

13. marts 2010

Skouboe

Freja kom ind på sit eget værelse da hun var ca 3 måneder, fordi hun holdt sin mor vågen.

Hun lå og møffede og knirkede og sagde lyde i søvne og jeg kan altså ikke fungere på 1-2 timers søvn i længden.

Da hun så kom for sig selv, sov hun meget bedre og længere og det gjorde jeg også, så det var klart værd at skulle gå de meter længere for sutten osv.. 

Anmeld

13. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Liam kom på eget værelse da han var 7 måneder, en lille måned siden. Han kunne først få eget værelse på det tidspunkt, da vi lige skulle have en større bolig først(boede i en 2 værelses før).

Men tror den næste skal på eget værelse ved 6 måneders alderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.