Afstemning - Hvornår sov jeres barn alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kom jeres barn ind og sove på sit eget værelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

13.198 visninger
38 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Livas mor

Ja, hvornår kom jeres guldklump ind på sit eget værelse og sove? Og hvorfor lige netop der? Og hvordanhavde i det med det?

Jeg har min lille Liva på 4 ½ måned sovende i sin tremmeseng fuldstændig tæt op af min seng, og lige nu kan jeg ikke forestille mig hende de ti lange skridt væk fra mig inde på sit eget værelse.

Knus Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Mira0911

Vores datter kom på eget værelse da hun var 4 mdr... Og det gik meget godt.. Ingen problemer der...

Anmeld

12. marts 2010

Diana...

Jamen Lucas kom på eget værelse da han var 3 1/2 måned gammel da jeg stoppet med at amme. 

Og grunden til dette er at vi bare ikke kan sove i samme værelse desværre. Vi vækker hinanden :( Da han kom på eget værelse sov han i gennem :) selv når han er syg vil han ikke sove hos os så vil han lege uanset hvor træt han er :( 

Jeg havde det rigtig svært ved at rygge ham på eget værelse især fordi de fleste altid siger at det er bedst for dem at sove i samme værelse som os og alle kan da sove med sine børn og omvendt. og sov rigtig dårligt de først par nætter.

Det var den eneste rigtig løsning for os og det fungere bare så godt. dog rykket vi ham ind til os en måned før vi flyttet ud af vores gamle hus og vi begge sov rigtig dårligt den måned så vi får bevist gang på gang at her sover vi bedst i hvert vores værelse øv øv.

Anmeld

12. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic var 6 mdr da vi flytted ud af vores soveværelse - så han kunne blive i samme værelse og vi tog så hans, som nyt soveværelse.

Tror faktisk han var 6 mdr og 3 dage, da han var indlagt dagene op til han fyldte 6 mdr og dagene efter.

Anmeld

12. marts 2010

oo

jae....vores unge kommer til at sove "sammen" med os de næste to år i hvert fald. der skal være børneværelse og soveværelse på 1. salen som er et stort (lille) rum og så blir det halvvejs delt op med en høj kommode og ja...skorstenen der står midt i rummet. sådan er det, for huset er simpelthen for lille til andet

Anmeld

12. marts 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

jae....vores unge kommer til at sove "sammen" med os de næste to år i hvert fald. der skal være børneværelse og soveværelse på 1. salen som er et stort (lille) rum og så blir det halvvejs delt op med en høj kommode og ja...skorstenen der står midt i rummet. sådan er det, for huset er simpelthen for lille til andet

Det lyder da os som en super god løsning hver sit rum men alligevel ikke. 

Anmeld

12. marts 2010

BinaMor

hun er ikke rykket ud endnu. det sker nok til sommer.

og hun blir 2 til maj.

Anmeld

12. marts 2010

Vingummien

Livas mor skriver:

Ja, hvornår kom jeres guldklump ind på sit eget værelse og sove? Og hvorfor lige netop der? Og hvordanhavde i det med det?

Jeg har min lille Liva på 4 ½ måned sovende i sin tremmeseng fuldstændig tæt op af min seng, og lige nu kan jeg ikke forestille mig hende de ti lange skridt væk fra mig inde på sit eget værelse.

Knus Rikke..

På eget værelse da han var 6 mdr, men i sin egen seng da han blev 3 mdr.

Mange af nætterne sov vi så tit i stuen fordi han sov bedre når vi ikke var i rummet, men da han blev 6 mdr flyttede vi i større og han fik sit eget værelse og har sovet der lige siden. Og vil sige at efter han fik det og de gange vi sov i stuen inden de 6 mdr der sov han mere roligt.

Men børn er jo forskelligt, og gør hvad du syntes bedst og er trykkest ved.

Vil sige at her var det faren der pressede på og det var så det rigtige for han sov bedre. Og så er babyalarm min bedste  ven

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

Tja..det ved jeg ikke endnu....mine børn sover ved mig eller jeg sover ved dem.. vi har en kæmpe seng som faktisk er 4 madrasser og 360cm bred, så der sover vi alle...hvorfor, fordi det er super hyggeligt..

Knus Eva--

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

3 måneder og det gik bare rigtig godt  Nu når vi får to sammenlagt så må vi se om de kan lade være med at vække hinanden, da de får samme soveværelse og legeværelse for sig

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.