Rygning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er vokset op med rygning. Jeg har røget, er stoppet, men er nu begyndt igen (og alt alt for meget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Muffinmus

begge mine forældre røg, min ene far stoppede da jeg var ..12 år tror jeg. Jeg har været ryger i 12 år, men har små børn og ryger ikke mere:-)

Anmeld

12. marts 2010

JulieE

Jeg har aldrig røget, men er vokset op med 2 forædre der røg og er gud-hjælpe-mig gift med en (snart x)ryger

Mange hilsner

Julie

Anmeld

12. marts 2010

Ni-ko-li-ne

begge mine forældre røg, min mor stoppede min far ryger stadig....

jeg har aldrig rørt en smøg:0)

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

85% af alle der har svaret er vokset op med rygning!!!! det er jo helt sindsygt...ej, hvor vildt...alstå ved jo godt det kun er en lille del der har svaret, men alligevel...og så er det vidst også ret tydeligt at det ikke er det vi siger vores børn gør, men det vi gør...

Knus Eva...

Anmeld

12. marts 2010

ooo

Mine forældre har aldrig røget, og det har min søster og jeg heller ikke. Hverken min søsters mand eller min kæreste ryger, så vi er vist så rørfri som man kan være.

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

Metchen skriver:

Mine forældre har aldrig røget, og det har min søster og jeg heller ikke. Hverken min søsters mand eller min kæreste ryger, så vi er vist så rørfri som man kan være.

Sådan er det også her...min farmor ryger ikke, min nyligt afdøde farfar og morfar røg ikke, mine to søstre ryger ikke, mine forældre ryger ikke og min søsters mand ryger ikke...tilgengæld har vi mange pædagoger i familien, det er sgu også en smule skadeligt...

Anmeld

12. marts 2010

ooo

Eva skriver:

Sådan er det også her...min farmor ryger ikke, min nyligt afdøde farfar og morfar røg ikke, mine to søstre ryger ikke, mine forældre ryger ikke og min søsters mand ryger ikke...tilgengæld har vi mange pædagoger i familien, det er sgu også en smule skadeligt...

Haha, så er det lige med at finde ud af hvad der er mest skadeligt, pædagoger eller rygere... Tror nu at jeg til enhver tid hellere vil omgive mig med pædagoger end storrygere.

Anmeld

12. marts 2010

Ina33

Jeg ryger ikke, og har aldrig røget. Jeg er vokset op med en far som ikke røg. Min mor og stedfar, som jeg besøgte engang imellem, ryger dog begge.

Jeg er total antiryger, jeg HADER simpelthen røg. Mit hjem er aldeles røgfrit! Jeg besøger faktisk helst heller ikke folk som ryger. Mange i min familie har accepteret det, og ryger ikke inde når jeg er der. Alligevel synes jeg røgen hænger i tøjet, og i håret når man har været i et ryger-hjem...

Jeg håber ikke der er nogen der bliver stødt over min noget yderliggående holdning, men det er virkelig sådan jeg har det med røg.

Louise

Anmeld

12. marts 2010

XXSS

Tiderne har forandret sig og rygerne er et jaget folkefærd - hvem havde troet at det ville ende sådan? og at politiske budskaber kunne være så benhårde og "uretfærdige" vil nogle nok mene, hvad med ansvar for egen handling og over egen fritid?!..

Alle i min familie røg da jeg var lille, der kom fade på bordene når der var gilde - store sølvfade med selvbetjening og gratis smøger  De osede bare på livet løs derudaf. Min lillebror og jeg sad på bagsædet i vores fiat 127 og blev røgforgiftede, begge forældre pulsede løs.. Jeg begyndte selv at ryge i en alder af 17-18 år tror jeg.. Min lillebror har aldrig røget. Jeg har forsøgt at stoppe flere gange dog uden at være standhaftig nok. Men da jeg blev gravid i 08 sluttede det for alvor og jeg har ikke røget siden. Jeg har dog haft lysten til det når vi fik alkohol, men dette har jeg hellere ikke rigtig rørt så meget af siden. Er nu gravid igen så det kommer helt af sig selv - det hjalp nok lige med den sidste trang

Men føj, hvor man stinker langt væk af røg, især når vi har været hos farmor og bedstefar, han ryger pibe og det hænger i alt - jeg er lige ved at kaste op! Øv. Vi holder selv et ikke ryger hjem og det har vi tænkt os at holde fast i, det var det første punkt på dagsordenen da vi købte hus og fik det istandsat, ingen rygning! Det betyder også at der bliver røget uden for og i garagen om vinteren hvis vi har gæster, men de kommer trods alt alligevel, og ryger nok knap så meget end, hvis de måtte ryge derudaf

Jeg ved ikke om jeg er blevet antiryger, men jeg synes i hvert fald, at det er rart og dejligt, ikke at skulle vaske sit tøj og hår pga lugten...

Og så er det da også bare så forbandet besværligt at være ryger i dag.. Jeg arbejder på hospital, der står patienterne som nærmest er dødssyge og ryger i morgenkåber uden i vinterkulden, tja, man kan jo undre sig engang imellem!

Tanker fra Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.