Rygning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.690 visninger
44 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

Honningblomst

Er lige lidt nysgerrig, for en gangs skyld..

Men kunne godt tænke mig at høre hvor mange der ryger, har røget og ikke ryger og om de er vokset op med rygende forældre...jeg tænker nemlig der er en sammenhæng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Mathilde

Jeg har røget og er vokset op med en mor der røg... Jeg stoppede da jeg blev gravid, men synes det er svært at holde mig fra smøgerne lige for tiden 

Anmeld

12. marts 2010

Mimic

ryger ikke... synes simpelthen det er så klamt er dog vokset op med forældre der begge røg...
jeg blev altid lovet at hvis ikke jeg røg når jeg blev 18, fik jeg kørekortet af mine forældre... jeg blev 18 havde aldrig røget... og fik en cykel...!!!! nåh bare et lille sidespring
men ja er vokset op i rygerhjem men ryger ikke selv og vores hjem er også totalt røgfrit

Anmeld

12. marts 2010

Anja.t

Jeg er vokset op med rygende forældre og har selv røget i 11 år, men holdte, da vi blev gravide og er nu den største anti ryger(typisk ex-ryger)

Anmeld

12. marts 2010

Stumpen

Jeg er vokset op med to rygende forældre og bor sammen med en ryger, men har aldrig så meget som selv prøvet det...

Anmeld

12. marts 2010

Pia.

I mine unge år - Har jeg røget, som fest og hygge ryger og lidt til dagligt, men kun så længe der var penge til det så det var bestemt ikke noget fast, den gang have man jo sine lommepenge og hvad man tjente på ungdomsjob og købte man tøj for det hele var der i hvert fald ikke til smøger *GG* i dag ryger jeg slet ikke, hverken til hverdag eller fest.

Jeg er vokset op med en mor, en far, en farmor, en farfar og en morfar der røg - alle mine kusiner røg, min moster røg, ja stort set alle omkring mig røg... MEN jeg ryger ikke...

Min far er så stoppet for mange år siden og min ene kusine ryger heller ikke mere, min moster er desværre død for et par siden og det samme er mine bedste forældre..

Knus Pia.

Anmeld

12. marts 2010

nuggie

Jeg er vokset op i en familie hvor alle ryger.

Jeg er den eneste af min tætte familie som ikke ryger og jeg har aldrig gjort det.  men heldigvis har min familie altid været meget søde til at tage hensyn især efter at jeg blev gravid og også efter min søn blev født.

Anmeld

12. marts 2010

Bayze

Jeg er vokset op i et absolut ikke-rygerhjem og fik kørekort som 18-årig fordi jeg ikke røg. Var så åndsformørket idiotisk dum at begynde som 21-årig og så har det været on and off siden. Har ikke røget under graviditeten men selv ikke den har helt kunne eliminere trangen - jeg saaaavner en smøg... nej 20 og en flaske god rødvin:-)

Anmeld

12. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg har røget siden jeg var 14... 15-20 stykker om dagen, men så blev jeg gravid, og stoppede.. Synes egentlig det er møg hamrende ulækkert, og HADER når folk ryger - man kan godt få lyst til en blå kings ind i mellem...  og jeg tror også jeg gerne vil prøve og smage når jeg har født... ikke at det er skiiide smart, men savner det også lidt. selvom jeg ik vil ha at nogen med deres nikotin fingre og hjem skal komme i nærheden af mit barn...  ja ja, jeg er gravid...

Anmeld

12. marts 2010

SaNiNa

Ryger ikke og kommer aldrig til det. er vokset op i rygerhjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.