ladydan1 skriver:
hihih ja de er jo ret jævnaldrene :-)
Må indrømme jeg nok er mere aktiv her end på nb, men jeg er der nu og læser med :-)
Tror skam Sara har det fint..selvom jeg ikke helt kan blive klog på hendes spisevaner. Så glæder mig til onsdag hvor jeg har mulighed for at få hende vejet.
Hvordan med dig?? Troede du sad i det spanske og nød de (forhåbentlig) varmere himmelstrøg :-)
Hvor langt nede i Spanien er det egentlig?? Har selv et hus ca 35 km fra Perpignan og flyver derfor til Barcelona og lejer en bil for at køre dertil. Det tager ca. 2.5 time..elsker det område dernede.
Nå det blev jo liige til noget helt andet.
Knus
Jamen, jeg sidder skam ogsaa i Spanien og nyder de ikke saerlig varme himmelstroeg. Det sner ihvertfald idag. Okay, det er 1 fnug pr m2 saa der batter ikke rigtig.
Men jeg regner med at komme hjem og nyde Danmark i et par maaneder til sommer, og saa haabede jeg paa at et af Stinnes kurser kunne falde sammen dermed. Det kunne vaere skoent
. Det er jo traels at man altid gaar glip af det hele.
Jeg bor i Madrid, saa det er jo saadan lige midt i. Saa her er ikke meget stille og fred, men til gengaeld en masse biler der dytter og forurening
. Jeg kender slet ikke det sted du naevner. Det maa vaere nord for Barcelona da navnet lyder lidt fransk, eller hvad? Ellers ikke det vaerste sted at have et hus 
Haaber at Saras vaegt er god nok naar du skal til check. Her har jeg ivhertfald en pige med masser af deller paa laarene og dobbelthager. Men selvfoelgelig smuk og god som dagen er lang 
Knus
Anmeld