Skør tanke ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

Loa

Anasmor skriver:

HOLD DA OP... sikke en tilbagemelding... og mig der fortrød lidt da jeg gik i seng, og kunne se at der havde været 15 inde og kigge uden at skrive positivt/negativt...

-jamen så må det jo være sådan, at jeg (når jeg lige får styr på tropperne herhjemme), giver en tilbagemelding omkring dato osv...

Regner med at tage et beskedent beløb til dækning af kage fondant osv, men det bliver overhovedet ikke noget der ligner et alm. kursusbeløb... kun så jeg ikke står med alle udgifterne alene... er ret sikkert på at det er okay med jer

Kigger på det snarest, og da jeg kun kan have 5 ad gangen, så kan jeg se, at jeg må holde det nogle flere gange så alle kan få en chance for at mødes og kagehygge

Kh Stinna...

Lyder spændende.....

Måske et jyde hold, et fyn hold og et sjælland hold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Anasmor

Ja det bliver sgi nok sådan noget

Anmeld

11. marts 2010

Astrid P

Åhr, det gad jeg godt! Må man komme med selvom man aldrig har prøvet det før? Altså, jeg orker ikke at gå igang med at prøve mig frem ud fra beskrivelser, jeg er meget bedre til at få vist hvordan man gør, og så prøve det!
Og jeg synes I er så dygtige...

KH Astrid

Anmeld

11. marts 2010

Nemesis

Jeg vil også med... mn det kræver endten et senere kursus eller at jeg må tage lillepigen med...

JEG VIL OGSÅ LÆRE DET!

:-) Sisse - som også har spurgt om råd

Anmeld

11. marts 2010

Vidunderligeunger

JEG ER MED! på jyllandsholdet ellers må vi samle nogle jyder og køre mod fyns land

Anmeld

11. marts 2010

jillkolsbjerg

KarinaIda skriver:

så vi tre  nu, for jeg kommer også fra fyn.. Nærmere betegnet Ørbæk....

amen altså......så køre det...smiler....;-)

knus jill ( langeskov)

Anmeld

11. marts 2010

propogberta

Sikke da en super god idé og hvor er det sødt af dig at ville hjælpe mere end bare heinde! Jeg ville rigtig gerne med men syns turen fra Aalborg er lidt lang...øv bøv!!

Anmeld

11. marts 2010

Diana...

Overhoved ikke en skør tanke jeg synes det en rigtig god ide vi er så mange der misunder dine kage så det da klart en rigtig fed ide. 

Og hvis der nogen fra det mørke jylland der vil tage turen og jeg kan køre med så jeg klart med på det.

Anmeld

11. marts 2010

Anasmor

Jamen alle er da velkomne... øvede som uøvede... selv om man har lavet kager mange mange gange, så kan man altid lære af andre

Så er da ikke i tvivl om at læringen går begge veje

Tror bare jeg finder en dato til at starte med, og så må dem der har lyst melde sig på

Kh Stinna

Anmeld

11. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anasmor skriver:

Jamen alle er da velkomne... øvede som uøvede... selv om man har lavet kager mange mange gange, så kan man altid lære af andre

Så er da ikke i tvivl om at læringen går begge veje

Tror bare jeg finder en dato til at starte med, og så må dem der har lyst melde sig på

Kh Stinna

Altså naturligvis skal vi da lige skillinge sammen om udgifter osv... Den vil jeg da være helt med på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.