Skør tanke ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

lion

Jeg vil sige det er en super god ide, og en hyggelig en.

Om du er uddannet eller ej er jo ikk vigtig, når du laver så flotte kager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

SaNiNa

Det ville da være så hyggeligt. jeg kunne nemlig godt bruge lidt råd og hjælp. ellers enden det med jeg bare bestiller lillemanden 1 års kage

Anmeld

11. marts 2010

Loa

Jeg ville da HELT vildt gerne med...

Er bare heeelt ovre fra sjælland af

Anmeld

11. marts 2010

tumle81

Ville også meget gerne med, meeen ammer bare stadigvæk og fortsætter på fuld tid indtil lillemanden er 6 mdr, det er om 1½ mdr ca...

Så må lige få det passet ind hvis jeg skal kunne komme med, synes ellers det er en helt fantastisk god ide :-)

Du er jo en stjerne til de kager og figurer!!!

Knus Kathrina

Anmeld

11. marts 2010

Lone Jakobsen

det ville jeg bare vildt gerne....kommer jo fra det mørke vestjylland, og er en klovn til at finde vej, men har til gengæld god plads i bilen hvis nogen herfra vil med (og er bedre til at finde vej)

Anmeld

11. marts 2010

iris-mor

Sikke en skøn og sød ide. Og jo du har ret du svarer og hjælper rigtig mange herinde.

Jeg er dybt imponeret over alt det du kan lave. Jeg stemmer for at du også laver et kursus på et senere tidspunkt, da min Siri også er for lille til at tage rejsen.

Men super ide, og jeg er slet ikke i tvivl om, at du får rigtig magnge tilmeldinger!

I tilfælde af du ender med at slå dig ned som kursusholder, så kan jeg godt stille et skolekøkken tilrådighed her på Lolland

Ser frem til at høre og se billeder fra den hyggelige aften.

ida

Anmeld

11. marts 2010

Hvem?

Åh, ville ønske du boede i Jylland, du laver de flotteste kager. Ville så gerne lære det, pyt med du ikke er uddannet eller noget - du har jo talent.

Anmeld

11. marts 2010

KarinaIda

Jeg er helt sikkert klar..... Kommer selv fra fyn..Og har jo skrevet efter råd hos dig, så du kan sagtens sætte mig på listen Hehe

Anmeld

11. marts 2010

KarinaIda

jillkolsbjerg skriver:

åh det ville jeg også meget gerne......har godt nok termin snart...men håber jeg kan få det passet ind;-)

knus jill ( som også bor på fyn )

så vi tre  nu, for jeg kommer også fra fyn.. Nærmere betegnet Ørbæk....

Anmeld

11. marts 2010

Anasmor

HOLD DA OP... sikke en tilbagemelding... og mig der fortrød lidt da jeg gik i seng, og kunne se at der havde været 15 inde og kigge uden at skrive positivt/negativt...

-jamen så må det jo være sådan, at jeg (når jeg lige får styr på tropperne herhjemme), giver en tilbagemelding omkring dato osv...

Regner med at tage et beskedent beløb til dækning af kage fondant osv, men det bliver overhovedet ikke noget der ligner et alm. kursusbeløb... kun så jeg ikke står med alle udgifterne alene... er ret sikkert på at det er okay med jer

Kigger på det snarest, og da jeg kun kan have 5 ad gangen, så kan jeg se, at jeg må holde det nogle flere gange så alle kan få en chance for at mødes og kagehygge

Kh Stinna...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.