Skør tanke ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.648 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Anasmor

Ja nu må I sige til/fra...

Jeg svarer utrolig tit på spørgsmål om sammenlægning af kage, opsmøring, og overtræk og hvordan man får det glat...

Tænkte... kunne det være en ide at lave et aftenkursus herhjemme hos mig ?

Så kunne jeg evt vise hvordan  jeg skærer kage til bunde, laver mousse, lægger sammen, smører op og overtrækker ?..

Og så kunne vi evt slutte aftenen af med at lave en lille vugge og spise den overtrukne kage med en kop kaffe ???

eller er det helt hen i skoven ?..

er jo overhovedet ikke uddannet, men har bare læst en masse og lavet en del kager...

Er spændt på at høre feedback, hvis nogen syntes det kunne være interessant...

Kan på forhånd allerede sige, at det, hvis det bliver til noget, bliver en fredag aften fra ca 19-22...

Kh Stinna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

sarulee

Det ku jeg godt være frisk på hvis nogen fra Sjælland ville køre sammen så vi splejsede til broen. Har prøvet det mmf og det virker ikke for mig, men synes de ting du laver er så flotte. Så kan uddannelse vel være ligemeget

Anmeld

11. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes det kunne være tæske hyggeligt... Jeg tror bare jeg har bedst tid, når jeg er gået fra (Altså på barsel...)

MEN - jeg kunne snildt tage nogen stykker med fra sj Har jo en 10 personers bus Brumm brumm

Anmeld

11. marts 2010

Lullaby

Den er jeg da med på...

Det ku jeg godt være frisk på hvis nogen fra Sjælland ville køre

Der vil jeg da gerne hoppe med på..

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

Det lyder som en fantastisk ide!

Nu bor du jo på Fyn så jeg er helt sikkert klar

Anmeld

11. marts 2010

jillkolsbjerg

åh det ville jeg også meget gerne......har godt nok termin snart...men håber jeg kan få det passet ind;-)

knus jill ( som også bor på fyn )

Anmeld

11. marts 2010

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Det lyder som en fantastisk ide!

Nu bor du jo på Fyn så jeg er helt sikkert klar

jamen det gør jeg jo også...så er vi da to til at køre sammen fra fyn i hvert fald;-).....hvis du tør at køre med fremmed

knus jill

Anmeld

11. marts 2010

Den er jeg helt sikkert også med på!!  

Skal bare lige med på Sjællandsbussen!

Stine 32+1

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

jamen det gør jeg jo også...så er vi da to til at køre sammen fra fyn i hvert fald;-).....hvis du tør at køre med fremmed

knus jill

Åh åh ja det er jo lige det

Anmeld

11. marts 2010

3rollinger

Hvis du holder endnu et kursus til sommer, saa melder jeg mig helt sikkert ogsaa til. Det er en rigitg god idé, og at du ikke er uddannet indenfor kagebageriet ved kun du, for dine kager er super duper profesionelle.  til dig.

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.