hvilken højstol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Laulund87

Tanja78 skriver:

Vi har også trip trap og er super glade for den.

Da hun var helt lille brugte vi de runde  som bare er en super god ide, når de ikke helt kan sidde selv. Vi har også en af de gammeldags, hvor den er rund i det foroven og så kan man slå den ud så hun nærmest sidder på gulvet i en stol med bord på.

Tror desværre generelt, at når de ikke helt er så store, så er der mange af de stole der ikke er så gode, de skal lige have en vis højde og drøjde

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=236

Hun kan faktisk stadig sidde i den når vi er ude og dem vi besøger ikke har en højstol, så sidder hun i den i en alm. stol

Hvor gammel er den lille?

Tanja

Hun er kun tre måneder så der går vel lidt inden hun kan sidde i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Laulund87

Maja84 skriver:

vi har trip trap efterligningen og den er supergod, mine forældre har den originale og synes den er en smule bedre, men slet ikke de mange ekstra penge værd, vi har givet 400 kr for vores højstol

Hvad er det for en stol?

Anmeld

9. marts 2010

XXSS

Laulund87 skriver:

Hun er kun tre måneder så der går vel lidt inden hun kan sidde i den?

Det link jeg har sendt, den stol kan de bruge fra de er 3 måneder og til 14 måneder. Vi har bare været så glade for den selv til hendes barnedåb, hvor hun hellere ikke kunne sidde selv sad hun oven på bordet i den og kunne følge med i det hele..

den er god fordi, at den støtter nakke og ryg og så sidder de helt fast... kan klart anbefales, det gør det altså meget lettere når man sidder til bordet om aftenen og skal spise.. Hos os sad hun i den oppe på bordet da hun var helt lille - jeg tror de synes, at det er fantastisk at kunne følge med i det hele  

Hvis jeg var dig - ville jeg prøve at tage ud og kigge på dem..

Jeg venter nr. 2 nu og vi får helt sikkert glæde af den igen

Der er lige en overgang hvor jeg synes, at det var ret svært at finde ud af, hvor man "skulle gøre af hende" - den reddede vores aftener.

Knus Tanja

Anmeld

9. marts 2010

Laulund87

Tanja78 skriver:

Det link jeg har sendt, den stol kan de bruge fra de er 3 måneder og til 14 måneder. Vi har bare været så glade for den selv til hendes barnedåb, hvor hun hellere ikke kunne sidde selv sad hun oven på bordet i den og kunne følge med i det hele..

den er god fordi, at den støtter nakke og ryg og så sidder de helt fast... kan klart anbefales, det gør det altså meget lettere når man sidder til bordet om aftenen og skal spise.. Hos os sad hun i den oppe på bordet da hun var helt lille - jeg tror de synes, at det er fantastisk at kunne følge med i det hele  

Hvis jeg var dig - ville jeg prøve at tage ud og kigge på dem..

Jeg venter nr. 2 nu og vi får helt sikkert glæde af den igen

Der er lige en overgang hvor jeg synes, at det var ret svært at finde ud af, hvor man "skulle gøre af hende" - den reddede vores aftener.

Knus Tanja

Jamen den vil jeg da helt klart kigge på så

Anmeld

9. marts 2010

Sara.

Laulund87 skriver:

Hejsa

Jeg er lidt på udkig efter en højstol til min datter, men jeg aner virkelig ikke hvad man skal kigge efter eller hvad prisen skal være

Kender selvfølgelig trip trap, men den er jo noget dyr og der er mange andre der ligner den noget billigere..jeg er sådan set ligeglad med hvad den koster, bare den er god 

Så er der nogen der har nogle erfaringer?

https://www.baby.dk/debat/39685pi1/ordet-er-frit/er-lige-faldet-over-dette-angaaende-hoejstole.aspx#GoToMessage

Prøv læs det her... Jeg fandt det og satte det herind til andre der sku købe højstol.... der står lidt om hvilke der er gode, mindre gode....

Mvh Sara

Anmeld

9. marts 2010

Laulund87

lærkes_mor skriver:

https://www.baby.dk/debat/39685pi1/ordet-er-frit/er-lige-faldet-over-dette-angaaende-hoejstole.aspx#GoToMessage

Prøv læs det her... Jeg fandt det og satte det herind til andre der sku købe højstol.... der står lidt om hvilke der er gode, mindre gode....

Mvh Sara

tusind tak

Anmeld

9. marts 2010

Sisley

http://www.youtube.com/watch?v=XJF7vD9nFrA

Prøv lige at se denne video. Jeg troede også jeg skulle have Tripp Trapp, men er ikke længere så sikker... Leanderstolen skulle være den bedste ergonomisk.

Nogle der har erfarig med Babydan?

Anmeld

9. marts 2010

Laulund87

Sisley skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=XJF7vD9nFrA

Prøv lige at se denne video. Jeg troede også jeg skulle have Tripp Trapp, men er ikke længere så sikker... Leanderstolen skulle være den bedste ergonomisk.

Nogle der har erfarig med Babydan?

Anmeld

9. marts 2010

Maddox

Vildt! Troede ikke lige sådan at den var til at vælte... Men hvis barnet sætter af med fødderne på bordet, findes der så overhovedet nogen stol som er sikker????

Vi har en Tripp Trapp som vi nu bruger til barn nr.2 og indtil videre har vi kun været super glade for den..

Om Babydan stolen, har jeg hørt flere uheldige episoder, hvor bøjlen er faldet ud

Anmeld

9. marts 2010

Sara.

Hvis barnet vil tror jeg nu den kan få alle stole til at vælte... hvis den liiige finder ud af hvordan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.