hvilken højstol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.092 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Laulund87

Hejsa

Jeg er lidt på udkig efter en højstol til min datter, men jeg aner virkelig ikke hvad man skal kigge efter eller hvad prisen skal være

Kender selvfølgelig trip trap, men den er jo noget dyr og der er mange andre der ligner den noget billigere..jeg er sådan set ligeglad med hvad den koster, bare den er god 

Så er der nogen der har nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

LISBETH:-)

Laulund87 skriver:

Hejsa

Jeg er lidt på udkig efter en højstol til min datter, men jeg aner virkelig ikke hvad man skal kigge efter eller hvad prisen skal være

Kender selvfølgelig trip trap, men den er jo noget dyr og der er mange andre der ligner den noget billigere..jeg er sådan set ligeglad med hvad den koster, bare den er god 

Vi har trip trap stolen, og var i starten meget utilfredse med den. Men nu hvor datteren er blevet større og bøjlen er blevet taget af, er den bare super. Og vi er igen blevet glade for den.

Vi brugte meget vores billige fra Ikea, da hun var lille. Den er bare super til helt små børn. Og den er ihvertfald billig

Anmeld

8. marts 2010

Skouboe

IKEA's er fantastisk til når de er små, og koster næsten intet...

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20140047 

Fåes i rød, hvis og blå mener jeg det er og man kan købe et bord til også - det kan klart anbefales. 

Jeg mener at vores bord, stol og babypude endte i den imponerende sum af ca. 160 kr.

Anmeld

8. marts 2010

Laulund87

lisbeth2910 skriver:

Vi har trip trap stolen, og var i starten meget utilfredse med den. Men nu hvor datteren er blevet større og bøjlen er blevet taget af, er den bare super. Og vi er igen blevet glade for den.

Vi brugte meget vores billige fra Ikea, da hun var lille. Den er bare super til helt små børn. Og den er ihvertfald billig

okay..jeg har også hørt at trip trap er dårlig når de er små?

Ja den fra ikea er da i hvert fald billig 

Anmeld

8. marts 2010

Laulund87

Skouboe skriver:

IKEA's er fantastisk til når de er små, og koster næsten intet...

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20140047 

Fåes i rød, hvis og blå mener jeg det er og man kan købe et bord til også - det kan klart anbefales. 

Jeg mener at vores bord, stol og babypude endte i den imponerende sum af ca. 160 kr.

jamen det er da til at have med at gøre

Anmeld

8. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Du kan tit finde trip trp stolen MEGET billigt på dba f.els.

Det er absolut den bedste højstol der findes.

Jeg ville ikke bruge den fra IKEA til hverdag da der ikke er en fodstøtte.

Anmeld

9. marts 2010

Kløver

Laulund87 skriver:

Hejsa

vi har trip trap efterligningen og den er supergod, mine forældre har den originale og synes den er en smule bedre, men slet ikke de mange ekstra penge værd, vi har givet 400 kr for vores højstol

Anmeld

9. marts 2010

LinLin

Har for kort tid siden set en test på højstole (i TÆNK, mener jeg det var):

Tripp trapp'en var klart nummer 1, hvis der var påsat babyryglænet! IKEAs til 99 kr kom ind på en samlet 3. plads, men fik meget meget dårlige karkterer i komfort/ergonomi pga manglende fodstøtte... Jeg ville ikke købe IKEAs til hverdagsstol, men tror den er udemærket som ekstra tag-med-stol!

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

Vi har en trip trap til hverdags brug og den er vi bare så glade for... Nicklas sider utrolig godt i den og når han begynder at kunne skubbe sig op i den sætter vi fod pladen lidt ned så han kun støtter fødderne på den...

I bilen har vi fast den billigestol fra Ikea til når vi skal noge stedder hvor de ikke har en højstol, men det er efterhånden ikke ret mnage steder mere... og syntes det er super lækkert at den ikke er svære at samle og skille ad igen.

Syntes ikke trip trap´en er dyr i forhold til hvor længe man kan bruge den.

hov og vi har osse sådan et babysæt til og det virker rigtig godt for os.

Anmeld

9. marts 2010

XXSS

Vi har også trip trap og er super glade for den.

Da hun var helt lille brugte vi de runde  som bare er en super god ide, når de ikke helt kan sidde selv. Vi har også en af de gammeldags, hvor den er rund i det foroven og så kan man slå den ud så hun nærmest sidder på gulvet i en stol med bord på.

Tror desværre generelt, at når de ikke helt er så store, så er der mange af de stole der ikke er så gode, de skal lige have en vis højde og drøjde

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=236

Hun kan faktisk stadig sidde i den når vi er ude og dem vi besøger ikke har en højstol, så sidder hun i den i en alm. stol

Hvor gammel er den lille?

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.