hvilken højstol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

saxa

Sisley skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=XJF7vD9nFrA

Prøv lige at se denne video. Jeg troede også jeg skulle have Tripp Trapp, men er ikke længere så sikker... Leanderstolen skulle være den bedste ergonomisk.

Nogle der har erfarig med Babydan?

Vi har Babydan stolen - og er yderst tilfredse med den.. Der har aldrig været uheld på den, som den er væltet eller at bøjlen er faldet ud, da det næsten er umuligt da man skal skille den helt ad for at få den ud. Har kun gode erfaringer med den, og har aldrig hørt dårligt fra nogle om den. Men det havde jeg nu heller ikke om Tripp trapp stolen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Sisley

http://leanderdesign.com/produkter/hojstol/billedgalleri#/sites/default/files/imagecache/gallery/Stol_1.jpg

Jeg har fundet disse billeder af leanderstolen "i brug" og synes den ser ret stabil ud. Da jeg så den i forretningen, synes jeg dog ikke den var den smukkeste sag i verden - men altså, sikkerhed fremfor alt. Og den skulle efter sigende ikke kunne vælte overhovedet.

Anmeld

9. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

lærkes_mor skriver:

Hvis barnet vil tror jeg nu den kan få alle stole til at vælte... hvis den liiige finder ud af hvordan!

Ja, lige præcis.

Jeg har ALDRIG set, selv de vildeste børn vælte i en trip trap. Det er altså også den foretrukne stol i vuggestuer. Og der sidder mange forskellige børn i hver dag.

Anmeld

9. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Barnet skal jo heller ikke sidde så højt oppe at det kan nå bordpladen, og skubbe imod.

Alt er farligt, hvis det ikke bruges fornuftigt.

Anmeld

9. marts 2010

Sara.

Rikke&Liam skriver:

Ja, lige præcis.

Jeg har ALDRIG set, selv de vildeste børn vælte i en trip trap. Det er altså også den foretrukne stol i vuggestuer. Og der sidder mange forskellige børn i hver dag.

Jeg har været i praktik i en vuggestue hvor en dreng på 2 fandt ud af hvordan han sku gøre for at få stolen til at vælge (trip trap stolen).... men er helt sikker på han ku gøre det med ALLE ANDRE stole.... Altså vi voksne kan jo også vælte stole. Tænker en stol når den er oprejst kan vælte, man kan jo selv prøve som voksen evt? ellers skal den vel ha form som et stort bord hvor det er umuligt at vælte, meget flat og bredt i forhold til højden... ved ikke det gir mening...

Men ja har selv en trip trap til min pige og har anskaffet mig endnu en til mit næste barn.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.