Voksi vs lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

LIZO

jeg kan kun anbefale en qudrolift fra emmaljunge.. den kan bruges fra fødslen til 3 år.

vi har været super glad for den. zoey er 4 måneder og ligger stadig i den. og kan gøre det længe endnu.. når hun ikke kan være der kan man lyne toppen af og bruge dem lidt som en voksi.. 

der er en sommer del og vinter del i den.. så zoey har ofte ikke ret meget tøj på for hun ligger dejligt lunt.

når vi er ude lyner vi toppen af og bruger den som cocoo.. så kan hun ligger der og hygge..

den er lidt dyre end en normal lift, den koster 1500 kr.. men det er klart det bedste køb vi har gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

liam skriver:

jeg kan kun anbefale en qudrolift fra emmaljunge.. den kan bruges fra fødslen til 3 år.

vi har været super glad for den. zoey er 4 måneder og ligger stadig i den. og kan gøre det længe endnu.. når hun ikke kan være der kan man lyne toppen af og bruge dem lidt som en voksi.. 

der er en sommer del og vinter del i den.. så zoey har ofte ikke ret meget tøj på for hun ligger dejligt lunt.

når vi er ude lyner vi toppen af og bruger den som cocoo.. så kan hun ligger der og hygge..

den er lidt dyre end en normal lift, den koster 1500 kr.. men det er klart det bedste køb vi har gjort..

Må jeg ikke se et billed af den? og hvor købes den henne?

Anmeld

22. marts 2010

Cris

Jeg har aldrig brugt liften, kun derhjemme i køkkenet. Jeg har brugt en Voksi Pose til min ældste. Han har haft en barnevogn med en lille ligge plads så den blev hurtigt for lille. Og så skiftede vi til klapvognen (vi har haft en kombivogn) som kunne klappes helt ned og han lå der i posen. Jeg elskede den. Nu bruger jeg den også til den lille siden han blev født i Okt. Den er bare så dejlig, synes jeg.

Anmeld

23. marts 2010

creative

vi har købt en super flot lift til 60 kr i møder hjælpen og min søster hade en voksi vi kunne låne, så vi vil prøve os ligt frem 

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Vi fik, ligesom Rikke, et sommerbarn så voksien (vi købte dog en kopi) ville være alt for varm.
Vi brugte liften de første måneder..... også fordi den kunne gå ned i vuggen så hun sov i ligten, i vuggen
Men da det blev koldere blev vi rigtig glade for "voksien" i barnevognen.

Anmeld

23. marts 2010

LIZO

DatterMalou skriver:

Må jeg ikke se et billed af den? og hvor købes den henne?

http://www.emmaljunga.dk/start.asp?lang=DK&country=DK

så gå ind under tilbehør så kommer den op øverst..  jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind her.. ellers ligger jeg billeder ind i mit foto album.. så kan du kigge der.. den koster 1500 kr. ved man kan få den i ønskebørn. der hvor jeg har købt den. men baby sam sælger dem os..  nu har vi klapvogn vi bruger. og der kan den bruges som kørepose..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.