Voksi vs lift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.621 visninger
35 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

NoName

Hej venner...

Ja, et simpelt spørgsmål, kan en voksipose erstatte en lift???

på forhånd tak for svar

nus fra Noname 19+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

LRJ

noname skriver:

Hej venner...

på forhånd tak for svar

nus fra Noname 19+4

Har fået af vide at Voksien er meget bedre, fordi det er ligesom en hule for barnet

Så vi har en Voksi til lillepigen

Anmeld

7. marts 2010

NoName

Lone H. skriver:

Har fået af vide at Voksien er meget bedre, fordi det er ligesom en hule for barnet

Så vi har en Voksi til lillepigen

Tænker også at Voksien kan bruges i længere tid end en lift.

Anmeld

7. marts 2010

LRJ

noname skriver:

Tænker også at Voksien kan bruges i længere tid end en lift.

Ja nemlig

Anmeld

7. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

vi købte voksi da han stadig lå i maven og bruger den stadig, dog uden bærepladen...

Han er 1½ år og sover stadig i den.

Har slet ikke savnet en lift.

Anmeld

7. marts 2010

NoName

Frederic's moar skriver:

vi købte voksi da han stadig lå i maven og bruger den stadig, dog uden bærepladen...

Han er 1½ år og sover stadig i den.

Har slet ikke savnet en lift.

Tror også at vi dropper liften, vi har snakket frem og tilbage om det og er ret enige om at det vist er sådan vi gør, de er altså også skide smarte de der poser...

Anmeld

7. marts 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Kommer vel lidt an på hvornår barnet bliver født. Jeg har to sommerbørn, og de var omkommet af varme i en voksipose, hvis de skulle have ligget i en sådan. Desuden blev liften her også brugt som seng de første par måneder, da vi ikke havde nogen vugge.

Vi brugte voksi efter et par måneder da de var vokset ud af liften og det var blevet efterår, og det var perfekt.

Men jeg vil sige at hvis du har en vugge baby kan sove i og han/hun ikke lige bliver født i højsommeren, så kan liften sagtens undværes

Anmeld

7. marts 2010

Loa

Hmm jeg forstår ikke helt det med den pose... Kender ingen der har haft sådan en, så forstår slet ikke det smarte ved den?

Min søster har kun haft en lift, men den har de også bare brugt rigtig rigtig meget... Så jeg kan kun se det gode ved den... Men kunne da godt tænke mig at høre fordelen ved voksi.... Lige umiddelbart virker posen på mig mere "ustabil" hvis man kan kalde det det...

Lea - som gerne vil vide om hun skal købe lift eller voksi til sin lille prinsesse....

Anmeld

7. marts 2010

Maise

noname skriver:

Hej venner...

på forhånd tak for svar

nus fra Noname 19+4

Babyer elsker voksiposen fordi det er ligesom at blive pakket rigtig sammen. Min baby bruger den og hun elsker det, Hun sover straks jeg pakker hende sammen i den og så kan man jo bruge den i flere år og skifte sommer og vinterdyne på den, hvor en lift jo ikke holder så længe. Vi brugte lift i starten når vi skulle på besøg, så hun ligesom havde et sted hun kunne være og sove. Men det kan man jo også med voksiposen. Jeg synes jo at voksi er uundværlig.

Anmeld

7. marts 2010

L-Mortil3

JA JA JA JA! DET kan den Liam hadede liften, det var somom han aldrig fandt sig hekt tilpas i den, pluds han både frøs/svedte på skift når han sov i barnevognen, efter vi fik Voksien har der no ploblems været, ikke et eneste, putter godt i den, sover med det samme og er altid tilpas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.