Sutter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

mor-til-vanessa

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hej!

Jeg læste her til morgen en artikel i søndagsavisen om hvilke sutter der er "giftige" og ja en sut vi havde valgt til vores kommende søn, er en af dem, så den bliver self. skiftet ud.

Men det jeg vil høre om er, hvor højt går i op i om jeres ting til jeres børn er "giftige"???

Syntes snart alt er giftigt.. :s

God weekend..

Sabrina 30+5

jeg læste i søndags avissen idag at det var blevet trukket tilbage da det firma som havde lavet testen ikke havde gjort det korekt eller sådan noget. det var i hver fald blev trukket tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

N&J

Maise skriver:

så er jeg mere rolig, vi bruger nemlig alle i mødregruppen MAM så tak for oplysningen

Velbekomme

Anmeld

14. marts 2010

Ranarupta

Jeg vil lige gøre jer, der bruger natursutten.dk opmærksomme på, at der er kommet nye testresultater af deres sutter. 
Resultatet kan læses her:

http://www.natursutten.dk/shop/frontpage.html 

Anmeld

14. marts 2010

tinekj

livpultz skriver:

jeg læste i søndags avissen idag at det var blevet trukket tilbage da det firma som havde lavet testen ikke havde gjort det korekt eller sådan noget. det var i hver fald blev trukket tilbage

Det er så desværre kun dele af testen, der er trukket tilbage. Man kan roligt købe den testede NUK-sut, Nuby flex og natursutten.

Mam indeholder stadig for mange ftalater og parabener.

Vil man have en sut, der er 100 % fri for gift, kan man købe på fx. www.bornfree.com De er godt nok noget dyrere, men bedre end at fylde sit barn med kræftfremkaldende- og hormonforstyrrende stoffer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.