Sutter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Low

Linket virker ikke hos mig. Ikke ordenligt hvertfald. Er der nogle der kan fortælle om der står noget om Avent sutter?

Jeg har nemmelig købe Avent sutter til min kommende dreng.

Ditte, 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Sabsy

Tanja78 skriver:

Vi har købt natursutterne siden jeg kan huske, og betaler 55 kr per stk. for at jeg nu kan se, at der er ftalater i!!! Det er på ingen måde okay - når man reklamere med at de er i orden...!

Tanja som synes, at det er for dårligt! og ja, det er i dag blevet rigtig svært at finde ud, af hvad der er godt og skidt... Men jeg vil sige, hvis jeg kan undgå for meget skidt så vil jeg gøre det..

Jeg synes det er for dårligt sådan noget, når man tror på det de skrive og man kun vil det bedste for ens barn...

Anmeld

6. marts 2010

Sabsy

Linket virker ikke hos mig. Ikke ordenligt hvertfald. Er der nogle der kan fortælle om der står noget om Avent sutter?

Jeg har nemmelig købe Avent sutter til min kommende dreng.

Ditte, 25+4

Hej Ditte.

Så vidt jeg kan se, står der intet om det.. Men prøv evt at google det??

Anmeld

6. marts 2010

XXSS

Det synes jeg også... For vi købte natursuttern pga af at hun fik eksem omkring munden og håbede på at de kunne tage noget af det og så er der bare nogle helt andre og mere giftige stoffer i - så må det være slut med de sutter og vi må finde andre alternativer!  Man burde nok sende hele partiet retur og lave en ordentlig reklamation hos producenten.. Øv at det skal være så svært at se igennem produkterne nu om dage!

Anmeld

6. marts 2010

LotteGabriella

SabrinaJuulOlsen skriver:

syntes bare det er skræmmende, tænker på om producenten ikke har nogen samvittighed, at lave ting til spædbørn som faktisk er sunhedsfarlige..

Hvis det er fordi de holder i kortere tid vil jeg da hellere købe en sut ekstra i ny og næ, end den holder flere mdr...

sikkert bare min mening

jeg er helt enig med dig

Anmeld

6. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

NEJ!! Hvor er jeg bare overrasket. Vi har også kun brugt natursutterne, i troen om at de var de mest ikke-giftige. Og så indeholder de pfalater!!!!

De bliver helt sikkert skiftet ud.

Anmeld

6. marts 2010

JustAnotherName

NUK var testvinderen og indeholder ikke noget den ikke skal, eller en lav mængde, så hvidt jeg kan se i tabellen

Det var heldigt, for det er NUK jeg bruger til begge mine piger herhjemme.

Og i vuggestuen har de sutter med navn på fra www.navnesutten.dk

Anmeld

6. marts 2010

JustAnotherName

Ser så lige, at navnesutten indeholde Bisphenol A, og derfor også dumper testen.

Men ja, det er altså en jungle....
Der er ikke mange sutter, flasker, legesager OSV, som bare er okay som det er mere. Det må have været det rene gift for os, da vi var små børn .....men vi lever da endnu! Så mon ikke man skal TÆNKE over de mange advarsler, uden at blive helt paranoid og fanatisk i sine valg til baby. For faen - luften vi indånder er jo heller ikke 100% ren. Maden vi indtager er ikke 100% sund og korrekt.

Det er jo umuligt at gøre alt rigtigt og leve helt perfekt under de omstændigheder som er...
Men vi kan selvfølgelig tænke os om, og bruge vores sunde fornuft.

Og hvis der er EN SUT (bestemt mærke) som er det elskede der virker, så kan det jo ikke hjælpe noget, at man ikke kan købe den længere.
Og hvis det VIRKELIG er farligt/giftigt, så det har en afgørende betydning, så ville det jo heller ikke være tilgængeligt på markedet!

Anmeld

6. marts 2010

Halbschön

JustAnotherName skriver:

Ser så lige, at navnesutten indeholde Bisphenol A, og derfor også dumper testen.

Men ja, det er altså en jungle....
Der er ikke mange sutter, flasker, legesager OSV, som bare er okay som det er mere. Det må have været det rene gift for os, da vi var små børn .....men vi lever da endnu! Så mon ikke man skal TÆNKE over de mange advarsler, uden at blive helt paranoid og fanatisk i sine valg til baby. For faen - luften vi indånder er jo heller ikke 100% ren. Maden vi indtager er ikke 100% sund og korrekt.

Det er jo umuligt at gøre alt rigtigt og leve helt perfekt under de omstændigheder som er...
Men vi kan selvfølgelig tænke os om, og bruge vores sunde fornuft.

Og hvis der er EN SUT (bestemt mærke) som er det elskede der virker, så kan det jo ikke hjælpe noget, at man ikke kan købe den længere.
Og hvis det VIRKELIG er farligt/giftigt, så det har en afgørende betydning, så ville det jo heller ikke være tilgængeligt på markedet!

Lige mine ord. Alt med måde. Hvis man skulle holde sig til ALLE retningslinier, råd osv., så ville det jo være umuligt at leve.

Vi havde købt MAMsutter til ham inden han blev født, og dem tog han fra starten af. Han har nu MAM og nogle fra navnesutten. Han har også sutteflasker fra MAM, og de skilter med at det skulle være bisphenol A fri.

Anmeld

6. marts 2010

Vidunderligeunger

hold kæft hvor er det bare en jungle at finde rundt i hvad der er godt og ikke godt... jesus christ!!!! 

ikke kun med sutter, men også med vaskepulver, baby-pleje, madrasser, MME eller ikke MME osv osv... er virkelig ved at blive sindsyg over alle de forbud der er og man bliver jo revet med - for man ønsker jo kun den lille ny det bedste... suk! 

Ja undskyld det sure opstød, men er bare ved at være træt af alt det man ikke må og skal og ikke skal osv... 

Mitzie 27+5, som har købt, en lyserød sut og en lyseblå sut med hhv. alberte og oscar skrevet på dem, i ønskebørn - men er den så giftig, eller hvad??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.