Sutter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

skræmmende! vi bestiller fra navnesutten.... men vores model er desværre ikke testet

Jeg bruger NUK og sutter fra NavneBaby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

N&J

Jeg bruger så Mam sutterne med silk treat, og er ret sikker på at det er dem der er testet, problemet er så bare hvor jeg finder nogen der kan erstatte dem, det er jo fordi de er meget mere hårde end latex sutter jeg køber dem.. æv æv æv

Anmeld

6. marts 2010

hc=k

Hvordan kan DU "vægle" sutter til din kommende søøn???

Da jeg fik min søn prøvede vi 30 forskellige sutter før vi fandt den han ville have.

Jeg tror måske man lige skal tænke sig om inden man bruger penge på sutterne før man ved om barnet vil tage dem.

Anmeld

6. marts 2010

Sabsy

hc=k skriver:

Hvordan kan DU "vægle" sutter til din kommende søøn???

Da jeg fik min søn prøvede vi 30 forskellige sutter før vi fandt den han ville have.

Jeg tror måske man lige skal tænke sig om inden man bruger penge på sutterne før man ved om barnet vil tage dem.

Nu var det ment som den pakke vi havde købt, som starte, har jo ikke købt 400 sutter af samme slags har købt en pakke, også bare for at have dem, hvis det evt er den han ville bruge. er godt klar over at jeg som mor ikke kan styre hvilken sut han vil bruge.. Men det er da rart bare at have to liggende til når den lille kommer, også bare håbe på at han kan/vil bruge dem..

Ikke andet..

Anmeld

6. marts 2010

LotteGabriella

Puha der var mange..

http://digital.sondagsavisen.dk/showmag.php?mid=rsqqhh&index=true#/page0/

Det hele er til at finde på side 6..

Vi havde købt, de der NUK sutter, og de kan åbenbart slet ikke anbefales.. :s

NUK var testvinderen og indeholder ikke noget den ikke skal, eller en lav mængde, så hvidt jeg kan se i tabellen

Anmeld

6. marts 2010

Sabsy

LotteGabriella skriver:

NUK var testvinderen og indeholder ikke noget den ikke skal, eller en lav mængde, så hvidt jeg kan se i tabellen

Det skrev jeg også længere nede, fik rodet rundt i alle de navne..

Anmeld

6. marts 2010

LotteGabriella

SabrinaJuulOlsen skriver:

Det skrev jeg også længere nede, fik rodet rundt i alle de navne..

ååh sorry, havde ikke fået læst hele tråden heldigt med NUK, for sådan nogle har Daniella også udover hendes stjernetegn/navnesutte

Anmeld

6. marts 2010

Sabsy

LotteGabriella skriver:

ååh sorry, havde ikke fået læst hele tråden heldigt med NUK, for sådan nogle har Daniella også udover hendes stjernetegn/navnesutte

syntes bare det er skræmmende, tænker på om producenten ikke har nogen samvittighed, at lave ting til spædbørn som faktisk er sunhedsfarlige..

Hvis det er fordi de holder i kortere tid vil jeg da hellere købe en sut ekstra i ny og næ, end den holder flere mdr...

sikkert bare min mening

Anmeld

6. marts 2010

N&J

SabrinaJuulOlsen skriver:

Nu var det ment som den pakke vi havde købt, som starte, har jo ikke købt 400 sutter af samme slags har købt en pakke, også bare for at have dem, hvis det evt er den han ville bruge. er godt klar over at jeg som mor ikke kan styre hvilken sut han vil bruge.. Men det er da rart bare at have to liggende til når den lille kommer, også bare håbe på at han kan/vil bruge dem..

Ikke andet..

Ja må nok indrømme at jeg var såå ked af at Nikita ikke gad bruge de runde sutter, havde jo købt nogle fine nogen med mors pige og lign på dem, de eneste hun ville tage var mam sutter, og må ærligt indrømme at jeg er møgforvirret, har været inde på deres hjemmeside og ja der står der at der ikke er bisphenol A i, og jeg har da også købt nogen hvor der har stået at de var fri for netop det.. forvirret lille mig

Anmeld

6. marts 2010

XXSS

Vi har købt natursutterne siden jeg kan huske, og betaler 55 kr per stk. for at jeg nu kan se, at der er ftalater i!!! Det er på ingen måde okay - når man reklamere med at de er i orden...!

Tanja som synes, at det er for dårligt! og ja, det er i dag blevet rigtig svært at finde ud, af hvad der er godt og skidt... Men jeg vil sige, hvis jeg kan undgå for meget skidt så vil jeg gøre det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.