Børnebidrag forudbetalt af kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

MorTilGustav

Baagøe skriver:

Jeg ville ansøge om det inden. Så er du i hvert fald på den sikre side

Hey. Fandt lige et stykke papir hvor der står "ønsker du at få fastsat et bidrag til barnets dåb, skal du sende ansøgningen til stasforvaltningen inden tre mdr efter dåben." Så behøver jeg vist ikke stresse  Og det kan endda være at faderskabssagen er afgjort inden da. Venter på at få datoerne til blodprøvetagning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Pige2009

Cecilia84 skriver:

Hey. Fandt lige et stykke papir hvor der står "ønsker du at få fastsat et bidrag til barnets dåb, skal du sende ansøgningen til stasforvaltningen inden tre mdr efter dåben." Så behøver jeg vist ikke stresse  Og det kan endda være at faderskabssagen er afgjort inden da. Venter på at få datoerne til blodprøvetagning

Det var da super dejligt Laura skal døbes den 7. marts, så det er snart.

Håber da også snart for dig, at sagen bliver afgjort, så den "stolte" far kan se, at det vitterligt er ham, men mon ikke han inderst inde godt er klar over det...?

Anmeld

26. februar 2010

MorTilGustav

Baagøe skriver:

Det var da super dejligt Laura skal døbes den 7. marts, så det er snart.

Håber da også snart for dig, at sagen bliver afgjort, så den "stolte" far kan se, at det vitterligt er ham, men mon ikke han inderst inde godt er klar over det...?

Jo, det var først EFTER han havde snakket med sine forældre, venner osv. at han pludselig ikke ville skrives på som faderen, ville have lavet en test osv.  Men det er fair nok.. Så har vi da 100% klare linjer.
Skal man ikke også vise dåbsattesten for at kunne få bidraget? Så kan jeg vel lige så godt vente til jeg kan vedhæfte den ansøgningen 
Held og lykke med dåben!

Anmeld

26. februar 2010

Pige2009

Cecilia84 skriver:

Jo, det var først EFTER han havde snakket med sine forældre, venner osv. at han pludselig ikke ville skrives på som faderen, ville have lavet en test osv.  Men det er fair nok.. Så har vi da 100% klare linjer.
Skal man ikke også vise dåbsattesten for at kunne få bidraget? Så kan jeg vel lige så godt vente til jeg kan vedhæfte den ansøgningen 
Held og lykke med dåben!

Jo jeg mener der skal vedlægges en kopi af dåbsattest Har dog ikke søgt om bidrag for dåb kun alm. børnebidrag.

Jeg kan godt huske vores tidligere korrespondance, men som du siger, så er der 100% klare linier omkring det.

Anmeld

18. marts 2010

Pige2009

Så gik det forudbetalte bidrag fra kommunen ind på kontoen. Ca. 3 uger tog det Men så er der også bidrag for 6000 kr. og de falder på et tørt sted.

Anmeld

23. april 2010

junggren

Jeg vil lige tilføje at jeg fik taget faderskabstest i slut nov sidste år og vi havde først svaret i slut februar. det tager sin tid..

Anmeld

25. april 2010

Pige2009

junggren skriver:

Jeg vil lige tilføje at jeg fik taget faderskabstest i slut nov sidste år og vi havde først svaret i slut februar. det tager sin tid..

Ok træls, men vi taler bare om bidrag her

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.