Endelig fået svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Ih... Et stort tillykke....

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Stakkels mand - kan da virkelig godt forstå hvis weekenden har været uudholdeligt lang! Så er det jo en ret så vigtig samtale i skal have gang i i aften? Under alle omstændigheder sker der forhåbentlig ting og sager inden for tre måneder.

i hver fald for jer

Ja, det er en stor snak... Men en snak vi har haft taget hul på et par gange, og har lukket igen, fordi vi ventede på svar.. Men nu er svaret her..

Tror dog, uden at vide det, at vi giver den økologiske måde 3 mdr. mere, og så tager skridtet.. Det er nok det jeg er mest frisk på.. Så må vi se hvor han står...

Jeg håber Jeres håb hjælper på vej!

Anmeld

22. februar 2010

MM1987

Det var en dejlig nyhed...

og ja så må i snakke det igennem, og finde ud af hvad der er bedst for jer..

Jeg snakkede jo meget med min gyn om det, og hvor mange chancer man skal give de forskellige stadier inden man gik videre...

Og som hun sagde man skal jo regne tid til hver behandling, da det jo ikke er sikker nogen af dem virker i første forsøg...

Jeg synes ikke det har været så slemt igen at være i behandling, det er selvfølgelig ikke sjovt, men det er heller ikke sjovt at blive ved med ikke at være gravid...

Håber snart det lykkedes for jer, på den ene eller anden måde...

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Men kan man godt se om æggelederne er lukket kun ved slanning? jeg var nemlig igennem sådan en omgang for at se der var passage..

I skal nok blive gravide.. er jeg sikker på...)

Nu er jeg jo ikke gyn. så må være dig svar skyldig...

Mener du på den måde, om jeg har ÆL? Det sagde gyn. at han bestemt ville mene, fordi min mens. er ret regelmæssig! (Projekt baby kan ødelægge en hver fast cyklus ) Og jeg har testet positiv på ÆL-test herhjemme, selvom jeg nu ikke giver så meget for de papir-strimler.

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Nu er jeg jo ikke gyn. så må være dig svar skyldig...

Mener du på den måde, om jeg har ÆL? Det sagde gyn. at han bestemt ville mene, fordi min mens. er ret regelmæssig! (Projekt baby kan ødelægge en hver fast cyklus ) Og jeg har testet positiv på ÆL-test herhjemme, selvom jeg nu ikke giver så meget for de papir-strimler.

Nej, det var mere om der var passage så ægget kan komme ned og blive befrugtet...der har du jo stadig mens og ægløsning.

Kan bare huske jeg skulle igennem det som en naturlig del af udredningen..

Knus..

Anmeld

22. februar 2010

Faith

Stort tillykke! Det må være en lettelse.

I min mands og mit tilfælde fandt vi ud af efter utallige undersøgelser at det er mine æg der ikke dur. Der er meget langt mellem de gode æg, og derfor var der dårlig befrugtning af dem når de blev taget ud. Selvom det da er en træls besked, var det alligevel rart at få en årsag.

Ønsker jer held og lykke med jeres videre behandling.

Anmeld

22. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Update på "sur og skuffet"-tråden.

Så fik vi endelig svar på den prøve! Det har godt nok været en lang weekend, bare gå og vente... Men nu er det overstået...

ALT ER SOM DET SKAL VÆRE!! Der er ikke noget galt med de små svømmere, og vi er begge MEGET lettede og MEGET glade!!

Han ringede til lægen i morges og kom endelig igennem. Lægen havde stadig ikke modtaget svar fra sygehuset, og blev mildest talt godt sur på sygehuset. Vi skulle ikke gå og vente så længe på så vigtigt et svar! Hun lovede at ringe i løbet af dagen, for at rykke for svaret, og så give ham svar derefter. Dejligt med en læge der ikke bare lader stå til....

Nu skal beslutningen så tages. Skal vi i behandling, eller skal vi prøve f.x. 3 måneder mere...? Jeg stemmer nok lidt for det sidste, men den snak tager vi i aften.

Lige nu vil vi bare være glade og lettede.. Og en lille smule forundrede over, hvorfor pokker jeg så ikke er blevet gravid endnu på de to år...

Men miraklernes tid er ikke forbi

EJ HVOR ER DET GODT AT HØRE!!!!!!! Tja...man skal jo tænke på, at nogle kvinder er frugtbare meget kort tid hver måned. Så hvis I lige netop skal ramme DET tidspunkt, hvor du er frugtbar....så skal der "arbejdes" :-) 

Dejligt med positivt nyt.... er virkeligt glad på dine vegne :-) 

Kærligst Lisbeth

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

Nej, det var mere om der var passage så ægget kan komme ned og blive befrugtet...der har du jo stadig mens og ægløsning.

Kan bare huske jeg skulle igennem det som en naturlig del af udredningen..

Knus..

Nå, på den måde

Det er måske en af de næste test de kunne finde på at sende mg til, hvis/når vi vælger at gå videre. Jeg skal have ringet til min gyn. for at fortælle, hvad vi ønsker at gøre herfra. Så nævner han nok det.. Kunne jeg forestille mig.

Knus

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

EJ HVOR ER DET GODT AT HØRE!!!!!!! Tja...man skal jo tænke på, at nogle kvinder er frugtbare meget kort tid hver måned. Så hvis I lige netop skal ramme DET tidspunkt, hvor du er frugtbar....så skal der "arbejdes" :-) 

Dejligt med positivt nyt.... er virkeligt glad på dine vegne :-) 

Kærligst Lisbeth

Ja, det er SÅ dejligt Og tak!!

Ja, det er forskelligt, hvor længe kvinder er frugtbare.. Jeg har forsøgt mig med ÆL test i denne måned, for at bekræfte min kropslige fornemmelse af, hvornår det er.. Og den viste at jeg havde ret.. Men nu må vi se om "arbejdet" bærer frugt.. Men arbejdet har vi!!

Kram

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det var en dejlig nyhed...

og ja så må i snakke det igennem, og finde ud af hvad der er bedst for jer..

Jeg snakkede jo meget med min gyn om det, og hvor mange chancer man skal give de forskellige stadier inden man gik videre...

Og som hun sagde man skal jo regne tid til hver behandling, da det jo ikke er sikker nogen af dem virker i første forsøg...

Jeg synes ikke det har været så slemt igen at være i behandling, det er selvfølgelig ikke sjovt, men det er heller ikke sjovt at blive ved med ikke at være gravid...

Håber snart det lykkedes for jer, på den ene eller anden måde...

Tak, søde

Nej, det er ikke sjovt at blive ved med ikke at være gravid.. Og det er nok derfor jeg i mit hovede forestiller mig at give det 3 mdr mere.. Lykkes det ikke, så vil jeg gerne videre.

Men nu skal jeg have ringet til gyn. og få tid til en samtale om det videre forløb, og hvad han vil anbefale.. Vores læger er med på at sende os videre, hvis det er det vi ønsker. De kan godt forstå os. Det betyder virkelig meget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.