Endelig fået svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

helora

Eva skriver:

Jeg spurgte nu også bare fordi det var det dengang jeg blev.. men så må en skanning jo være nok og det er da vidst også nemmere..

Jeg kan da også udmærket se fornuften i at gøre det for at udelukke manglende passage. Men man gør det nok kun på begrundet mistanke i dag, da det sikkert er en halvdyr undersøgelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Honningblomst

helora skriver:

Jeg kan da også udmærket se fornuften i at gøre det for at udelukke manglende passage. Men man gør det nok kun på begrundet mistanke i dag, da det sikkert er en halvdyr undersøgelse

Ok.. ja, jeg røg bare lige igennem dengang...20 år gammel..

Anmeld

24. februar 2010

helora

Eva skriver:

Ok.. ja, jeg røg bare lige igennem dengang...20 år gammel..

Åh de gamle dage...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

helora skriver:

Åh de gamle dage...

Ja..men nu jeg tænker over det så havde jeg haft en voldsom underlivsbetændelse tre år før, måske det var derfor...men ja, det er 14 år siden til sommer at jeg blev insimineret....vildt...

Anmeld

24. februar 2010

helora

Eva skriver:

Ja..men nu jeg tænker over det så havde jeg haft en voldsom underlivsbetændelse tre år før, måske det var derfor...men ja, det er 14 år siden til sommer at jeg blev insimineret....vildt...

Ja, så har det nok været derfor de foretog undersøgelsen. Dejligt for dig, at det gik som det skulle.

Og hvor tiden dog bare flyver sindssygt afsted. Før jeg ved af det, er det min tur til at sidde med 12-13 år gamle børn...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

helora skriver:

Ja, så har det nok været derfor de foretog undersøgelsen. Dejligt for dig, at det gik som det skulle.

Og hvor tiden dog bare flyver sindssygt afsted. Før jeg ved af det, er det min tur til at sidde med 12-13 år gamle børn...

Ja, det går så stærkt, det gør det virkelig...kan slet ikke forstå han bliver 13 år, det er så vildt...men skønt at opleve dem springe ud som små snart voksne mennesker..

Anmeld

24. februar 2010

helora

Ja, det går så stærkt, det gør det virkelig...kan slet ikke forstå han bliver 13 år, det er så vildt...men skønt at opleve dem springe ud som små snart voksne mennesker..

Jeg har så svært ved at forestille mig, hvordan mine piger kommer til at se ud og hvilke mennesker de kommer til at være, når de bliver større. Det må være enormt tilfredsstillende som mor (og far selvfølgelig) at opleve dem blive fornuftige og selvstændige unge individer.

Det håber jeg da i hvert fald mine tøser bliver

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

helora skriver:

Jeg har så svært ved at forestille mig, hvordan mine piger kommer til at se ud og hvilke mennesker de kommer til at være, når de bliver større. Det må være enormt tilfredsstillende som mor (og far selvfølgelig) at opleve dem blive fornuftige og selvstændige unge individer.

Det håber jeg da i hvert fald mine tøser bliver

Jo, det er det rigtig meget..selvom jeg tror noget er påvirkning og andet personlighed...men ens børn synes man jo nok altid er fantastiske, selvom de også kan gøre trælse ting og dumme sig.

Med min store dreng synes jeg den største bekymring er at han er så forsigtig og følsom, men det er jo nok også noget jeg har været skyld i...og det behøver jo ikke være skidt.

Men jo, det er fantastisk...

Anmeld

25. februar 2010

otlitrom

helora skriver:

Først og fremmest, sikke en god nyhed, kitty. Krydser fingre for, at baby kommer til jer helt af sig selv indenfor en overskuelig fremtid

Og så vil jeg lige tilføje, at jeg selv har været igennem IVF-behandling og fik ikke undersøgt passage i æggelederne som en del af udredningen. Så det er ikke en generel standardundersøgelse når vi taler om barnløshedsbehandling.

Tak for svar. Dejligt med nogen, med erfaring indenfor feltet, når man selv er helt "grøn".

Anmeld

25. februar 2010

helora

kitty skriver:

Tak for svar. Dejligt med nogen, med erfaring indenfor feltet, når man selv er helt "grøn".

Det var da så lidt . Du er meget velkommen til at sende mig en pb, hvis du har spørgsmål til behandlingen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.