Endelig fået svar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.581 visninger
59 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

otlitrom

Update på "sur og skuffet"-tråden.

Så fik vi endelig svar på den prøve! Det har godt nok været en lang weekend, bare gå og vente... Men nu er det overstået...

ALT ER SOM DET SKAL VÆRE!! Der er ikke noget galt med de små svømmere, og vi er begge MEGET lettede og MEGET glade!!

Han ringede til lægen i morges og kom endelig igennem. Lægen havde stadig ikke modtaget svar fra sygehuset, og blev mildest talt godt sur på sygehuset. Vi skulle ikke gå og vente så længe på så vigtigt et svar! Hun lovede at ringe i løbet af dagen, for at rykke for svaret, og så give ham svar derefter. Dejligt med en læge der ikke bare lader stå til....

Nu skal beslutningen så tages. Skal vi i behandling, eller skal vi prøve f.x. 3 måneder mere...? Jeg stemmer nok lidt for det sidste, men den snak tager vi i aften.

Lige nu vil vi bare være glade og lettede.. Og en lille smule forundrede over, hvorfor pokker jeg så ikke er blevet gravid endnu på de to år...

Men miraklernes tid er ikke forbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Honningblomst

TILLYKKE:..hvor dejligt for Jer.. har du været igennem den der røntgen kontrast også?

Knus og held og lykke med det...

Anmeld

22. februar 2010

Mettemus

Hvor dejligt! Tillykke med det positive svar - det må være en lettelse?

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Eva skriver:

TILLYKKE:..hvor dejligt for Jer.. har du været igennem den der røntgen kontrast også?

Knus og held og lykke med det...

Tak

Nej, den har jeg ikke fået lavet. Men har fået taget blodprøver for at tjekke mine hormoner, og er blevet scannet indvendig, for at se om der var cyster eller noget andet i vejen.. Der er intet at komme efter.

Vi er "uforklarligt barnløse"... Indtil videre. Lad os håbe det snart ændrer sig til "Gravid" Det har i hvert fald givet os lidt af modet og håbet tilbage med svarene idag!

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Hvor dejligt! Tillykke med det positive svar - det må være en lettelse?

Tak!!

En meget stor lettelse! Jeg fik svar på mine undersøgelser først i januar, hvor alt var fint. Derfor har kæresten jo gået siden og været død-nervøs.. Og det behøver han kke længere.

Dejligt Er meget meget glad

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Tak

Nej, den har jeg ikke fået lavet. Men har fået taget blodprøver for at tjekke mine hormoner, og er blevet scannet indvendig, for at se om der var cyster eller noget andet i vejen.. Der er intet at komme efter.

Vi er "uforklarligt barnløse"... Indtil videre. Lad os håbe det snart ændrer sig til "Gravid" Det har i hvert fald givet os lidt af modet og håbet tilbage med svarene idag!

Men kan man godt se om æggelederne er lukket kun ved slanning? jeg var nemlig igennem sådan en omgang for at se der var passage..

I skal nok blive gravide.. er jeg sikker på...)

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

kitty skriver:

Update på "sur og skuffet"-tråden.

Så fik vi endelig svar på den prøve! Det har godt nok været en lang weekend, bare gå og vente... Men nu er det overstået...

ALT ER SOM DET SKAL VÆRE!! Der er ikke noget galt med de små svømmere, og vi er begge MEGET lettede og MEGET glade!!

Han ringede til lægen i morges og kom endelig igennem. Lægen havde stadig ikke modtaget svar fra sygehuset, og blev mildest talt godt sur på sygehuset. Vi skulle ikke gå og vente så længe på så vigtigt et svar! Hun lovede at ringe i løbet af dagen, for at rykke for svaret, og så give ham svar derefter. Dejligt med en læge der ikke bare lader stå til....

Nu skal beslutningen så tages. Skal vi i behandling, eller skal vi prøve f.x. 3 måneder mere...? Jeg stemmer nok lidt for det sidste, men den snak tager vi i aften.

Lige nu vil vi bare være glade og lettede.. Og en lille smule forundrede over, hvorfor pokker jeg så ikke er blevet gravid endnu på de to år...

Men miraklernes tid er ikke forbi

Ih... Et stort tillykke....

Anmeld

22. februar 2010

Mettemus

kitty skriver:

Tak!!

En meget stor lettelse! Jeg fik svar på mine undersøgelser først i januar, hvor alt var fint. Derfor har kæresten jo gået siden og været død-nervøs.. Og det behøver han kke længere.

Dejligt Er meget meget glad

Stakkels mand - kan da virkelig godt forstå hvis weekenden har været uudholdeligt lang! Så er det jo en ret så vigtig samtale i skal have gang i i aften? Under alle omstændigheder sker der forhåbentlig ting og sager inden for tre måneder.

i hver fald for jer

Anmeld

22. februar 2010

Heidi.

Det er vel nok dejligt for jer..

Så skal det skam nok lykkedes for jer..

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Heidi. skriver:

Det er vel nok dejligt for jer..

Så skal det skam nok lykkedes for jer..

Tak

Ja, det håber jeg bestemt også at det skal! Der er bare en helt anden "let" stemning herhjemme.. Det føles virkelig anderledes...

Skønt at have en følelse af håb igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.