Din fødsel... (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2010

Louise mortil4

Senia skriver:

Ikke noget at sige til at du var lidt rundt på gulvet.. smiler..

Godt at hører at det ikke var alt for slemt.

Tror selv min fødsel nok skal trække ud i langdrag. Sådan har jeg haft det lige fra starten.

Ved ikke om jeg forbereder mig på det bedste ubevidst, for så kan det kun blive bedre - hvis du forstår. Men ja, tror nok jeg skalkæmpe en del.. hehe

Men tænker nu meget positive tanker omkring fødsel - so far.. Bliver nok nervøs nu nærmere jeg kommer den

Jeg sys det er svært at forberede sig til noget man ikke ved hvordan bliver, det kan jeg i hvertfald huske med vores den første, den fødsel tog 14 timer havde frygtet en af de der laaannggee fødsler, men tiden gik bare så hurtigt og så var hun der lige pludselig. Nogen siger jo så ½ tid ved nr 2 men det holdt da i hvertfald langt fra

Jeg sys det er godt du tænker positivt på fødslen, tror det er rigtig vigtigt at gå ind med en indstilling til at det der det kan jeg bare og alt bliver godt, istedtfor at se sort så snart veerene sætter ind. Personligt vil jeg meget hellere ha en kort fødsel end en lang, jeg har de 2 sidste gange haft så meget energi og overskud bagefter, det havde jeg slet ikke første gang og få følg din krops signaler, det er det vigtigste. Jeg kender min krop bedre end en JM gør og når jeg siger nu kommer hun, så er det altså fordi NU KOMMER HUN så må de sgu lige tage sig sammen og tage i mod det der med neeejj da så åben er du ikke endnu, det kan jeg bare ikke bruge til en fis. Stol på dig selv og din krops signaler så går det ikke helt galt. Mental forberedelse er en godt ting, tænk jeg havde faktisk forliget mig med tanken om en fødsel helt alene ude på gulvet i badeværelset, for 1½ time med tvillinger, hvor lang tid kan 1 enkelt så tage?? Heldigvis gik det ikke så galt, men jeg havde det faktisk ok med det hvis det var sådan det skulle være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2010

heaven

jeg havde en langtrukken fødsel - 26 timer fra va..... jeg fik rygmarvsbedøvelse 18,5 time efter va, ca 15 timer efter 1 ve....... for mig var det GULD og tiltrængt, og hvis det bliver aktuelt, får jeg gerne lagt epidural igen

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.