Din fødsel... (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Pige2009

Jeg fødte min datter på sygehus uden smertestillende Det var ikke slemt...

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Louise mortil4

Senia skriver:

Okay, du var for åben da du først kom på sygehuset?

ehmm nej vi fik tvillinger 2 gang og fødslen tog kun 1 time og 27 min i alt. Lærke blev født i ambulancen og Liv 7 min efter vi ankom til sygehuset, så der var i hvertfald ikke tid.

Nannas fødsel tog 1 time og 53 min og de sidste 4 cm åbnede jeg mig på ca 2 min ved at komme op og stå, så der nåede vi det heller ikke, havde nu heller ikke overvejet det da jeg godt viste den ville være hurtigt overstået.

Anmeld

19. februar 2010

zille_87

Første fødsel var på sygehus uden nogen form for smertelindring

Anden fødsel var akut kejsersnit så der fik jeg selvfølgelig bedøvelse

Anmeld

19. februar 2010

Mor Til Julie<3

Har kun født en qanq ... Oq jeq har stemt planlaqt kejsersnit da hun lå me hovedet oppe oq numsen ned a ... Så fik ryqmavsbedøvelse ...

Anmeld

20. februar 2010

Trolde_mor

ehmm nej vi fik tvillinger 2 gang og fødslen tog kun 1 time og 27 min i alt. Lærke blev født i ambulancen og Liv 7 min efter vi ankom til sygehuset, så der var i hvertfald ikke tid.

Nannas fødsel tog 1 time og 53 min og de sidste 4 cm åbnede jeg mig på ca 2 min ved at komme op og stå, så der nåede vi det heller ikke, havde nu heller ikke overvejet det da jeg godt viste den ville være hurtigt overstået.

Hold da op det er da også bare gået hurtigt

Har hørt at man kan have svært ved bagefter at takle at det er gået så stærkt, er det noget du har haft problemer med?

Håber ikke det er for nært et spørgsmål, men er lidt nysgerrig

Anmeld

20. februar 2010

Louise mortil4

Senia skriver:

Hold da op det er da også bare gået hurtigt

Har hørt at man kan have svært ved bagefter at takle at det er gået så stærkt, er det noget du har haft problemer med?

Håber ikke det er for nært et spørgsmål, men er lidt nysgerrig

nej jeg sys ikke det er så slemt her bagefter, men lige efter fødslen af tvillingerne var jeg lidt rundt på gulvet havde slet ikke regnet med at det gik så hurtigt. Med Nanna var jeg forberedt på at det nok ville gå stærkt og havde bedre kunne forberede mig på det. Så jeg sys egentlig ikke det var så slemt.

Anmeld

20. februar 2010

Trolde_mor

mortil4 skriver:

nej jeg sys ikke det er så slemt her bagefter, men lige efter fødslen af tvillingerne var jeg lidt rundt på gulvet havde slet ikke regnet med at det gik så hurtigt. Med Nanna var jeg forberedt på at det nok ville gå stærkt og havde bedre kunne forberede mig på det. Så jeg sys egentlig ikke det var så slemt.

Ikke noget at sige til at du var lidt rundt på gulvet.. smiler..

Godt at hører at det ikke var alt for slemt.

Tror selv min fødsel nok skal trække ud i langdrag. Sådan har jeg haft det lige fra starten.

Ved ikke om jeg forbereder mig på det bedste ubevidst, for så kan det kun blive bedre - hvis du forstår. Men ja, tror nok jeg skalkæmpe en del.. hehe

Men tænker nu meget positive tanker omkring fødsel - so far.. Bliver nok nervøs nu nærmere jeg kommer den

Anmeld

20. februar 2010

Trolde_mor

Ikke noget at sige til at du var lidt rundt på gulvet.. smiler..

Godt at hører at det ikke var alt for slemt.

Tror selv min fødsel nok skal trække ud i langdrag. Sådan har jeg haft det lige fra starten.

Ved ikke om jeg forbereder mig på det bedste ubevidst, for så kan det kun blive bedre - hvis du forstår. Men ja, tror nok jeg skalkæmpe en del.. hehe

Men tænker nu meget positive tanker omkring fødsel - so far.. Bliver nok nervøs nu nærmere jeg kommer den

mortil4 skriver:

Anmeld

20. februar 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg fik de der bistik... gjorde pisse ondt at få lagt og virkede næsten ikke.

Anden gang fik jeg ikke smertelindring, men fødslen gik også meget stærkt.

Anmeld

20. februar 2010

møller-82

1 gang fik jeg først en sprøjte m smertestillende, derefter epiduralblokade efter nogen timer. Fødslen tog 16 timer og 49 min.

2 gang kom jeg i karbad og da jeg kom op fik jeg akupunktur men det hjalp ikke en fis. Fødslen tog 4 timer fra 1 ve.

3 gang fik jeg intet bedøvelse. Fødslen tog 45 min fra 1 ve men kun 10 min ude på sygehust.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.