Din fødsel... (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Tina2

Jeg fik ingenting sidst... Fødte i vand og havde ikke brug for bedøvelse, da jeg nærmest ikke har ondt under udvidelsesveerne og knægten var ude i 4 presseveer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

MyBaby

Tina2 skriver:

Jeg fik ingenting sidst... Fødte i vand og havde ikke brug for bedøvelse, da jeg nærmest ikke har ondt under udvidelsesveerne og knægten var ude i 4 presseveer....

Ih, sådan vil jeg også gerne føde!

Anmeld

19. februar 2010

vatten

Jeg fødte på sygehuset og fik akupunktur og senere morfin.

Anmeld

19. februar 2010

Trolde_mor

- skriver:

NEJ * 3 og har født 3 gange på sygehus

Hold da op - det syntes jeg er flot

Anmeld

19. februar 2010

Trolde_mor

CarinaSD skriver:

Jeg fødte på sygehuset .. men ingen smerte stillende .. jeg var 6 cm da jeg kom på sygehuset .. fik dog 2 panodil som jeg gav manden pga hovedepine ..

Hehe.. hvor hensynsfuldt af dig, at tænke på din mand, når du nu selv lå med veer

Anmeld

19. februar 2010

Louise mortil4

jeg fik en epi med vores den største men de andre 2 gange har jeg ikke fået noget, det har der sgu ikke været tid til.

Anmeld

19. februar 2010

N&J

Altså jeg fik lokalbedøvelse lige inden hovedet kom ud (hun havde skruet sig skævt ned i mit bækken opdagede de lige inden hun kom ud, så da de vidste at jeg ville sprække, så blev jeg lokalbedøvet, mit datters puls var påvirket under fødslen og de var ved at forberede mig på et kejsersnit, da hun kom ud. Jeg fik en epidural blokade lige efter for at blive syet i to timer, så ja jeg var dybt taknemmelig for at jeg var på hospitalet.. men min søster fødte uden problemer og begge vores fødsler tog 6½ time fra første ve.. 

Anmeld

19. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

jeg fik ingenting. For i mens jeg havde veer var jeg hjemme. Da jeg kom på sygehuset havde jeg presseveer. Astrid var stjernekigger, så havde presseveer rigtig længe. Men ingen smertestillende til mig

Anmeld

19. februar 2010

Trolde_mor

Zafir skriver:

Undskyld - svarede forkert... For jeg var i badekar, men jeg svarede derhjemme, for det var derhjemme i badekar

Arh den mulighed havde jeg ikke lige lavet hehe

Anmeld

19. februar 2010

Trolde_mor

mortil4 skriver:

jeg fik en epi med vores den største men de andre 2 gange har jeg ikke fået noget, det har der sgu ikke været tid til.

Okay, du var for åben da du først kom på sygehuset?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.