Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi vil gerne føde hjemme, men der er jo ikke som sådan mulighed for smertestillende.
Så nu er jeg nysgerrig om hvor mange der har fået smertestillende under deres fødsler.
Takker på forhånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Som allerede fortalt, så kom jeg i karbad under min fødsel. Men det var også det...
to x nej og begge gange på sygehus.
Så håber tredje gang bliver hjemmefødsel i stuen.
Jeg fik de de kalder bistik, saltvand der bliver sprøjtet ind på hver side af rygsøjlen, det hjalp mig i en times tid, igennem veerne,
Jeg fødte på sygehus og fik ingen smertestillende under fødslen, men blev bedøvet da jeg skulle syes
Undskyld - svarede forkert... For jeg var i badekar, men jeg svarede derhjemme, for det var derhjemme i badekar
Ved første bedøvelse fik jeg desværre kun lattergas og så den der bedøvelse i skeden lige til sidst, efter næsten to timers presseveer... ville gerne have haft noget mere.
De to andre gange var planlagt ks.
Jeg fødte også på sygehuset og fik ingen form for smertestillende. Da jeg ankom var 4 cm åben og da jeg kom op af badekaret var 8 cm åbent og der må man ikke få bedøvelse og det var rigtig hård, fordi fødslen gik i stå derefter og jeg kæmpede i 4 timer for at udvide de sidste 2 cm.
Stemt pks.
Frederic lå på tværs.
Jeg fødte i akut kejsersnit, så fuld bedøvelse.. Jeg var sat til pks, men sådan skulle det ikke gå.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128