barsel på pædagogudd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg er også på pæd udd...

og tror barsel er meget forskellig fra kommune til kommune. mit råd er at du skal spørge på seminariet når du starter og hvordan reglerne er.

jeg går i Randers og her er det noget med at skolen skal have dispentation af kommunen til at man kan starte i praktik enden man skal på barsel i slutningen af praktikken.

men syntes helt klart du skal snakke med seminariet om det, de ved hvordan reglerne er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

trine1989

Mor til David skriver:

Det lyder da til jeg har snydt mig selv for nogle penge... Var i 2. lønnet feb-juli 2006. Havde termin 17.september . Men tjekkede overhovedet ikke om jeg kunne få dagpenge (har aldrig sat mig ind i sådan noget!) - det lyder det jo til jeg kunne have fået. Hmm... Linda må lære at undersøge sådan noget ordentligt!!!

(-Arbejdede i øvrigt som vikar frem til 14. aug. og fødte 15 dage før tid - 2. september - lige 2½ uge "forbarsel" )

- undskyld mit indlæg ikke er et svar på nogens spørgsmål!

så ved du det jo nu...

men jo hvor træls hvis du kunne have fået mere

Anmeld

27. februar 2010

trine1989

hannetheis skriver:

jeg er også på pæd udd...

og tror barsel er meget forskellig fra kommune til kommune. mit råd er at du skal spørge på seminariet når du starter og hvordan reglerne er.

jeg går i Randers og her er det noget med at skolen skal have dispentation af kommunen til at man kan starte i praktik enden man skal på barsel i slutningen af praktikken.

men syntes helt klart du skal snakke med seminariet om det, de ved hvordan reglerne er.

ja det kan godt være det var en god ide. nu må jeg også lige se om jeg kommer ind.

vil jo heller ikke have et afslag hvis de ved at jeg planlægger barsel, det ville jeg godt nok være ked af 

Anmeld

27. februar 2010

LinLin

trine1989 skriver:

så ved du det jo nu...

men jo hvor træls hvis du kunne have fået mere

Arh - det er ligemeget. Levede ikke på sulte-grænsen

Og nu har jeg en fast stilling - så ingen problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.