Hvem kunne du godt tænke dig at møde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville gerne møde dem jeg allerede har mødt igen - de var dejlige hele banden! Især DK, Dianamoar, Ayasmor, Miss Bananahammock m.fl. fra Jensens Bøfhus-møderne...

Men jeg ville rigtig gerne møde "personalegruppen" herinde fra:

Karoline med de spændende nyheder og links og fede holdninger, Caroline86 - men det kan jeg godt vente med til hun har Laura på armen , Zafir (jeg vil gerne med til DK's vikingedag med mad og bål og mjød og sagaer) og sludre lidt om hjemmefødsler med hende, Henrik og Tine og pigerne ville jeg rigtig gerne møde - de virker bare som de dejligste mennesker så et glas saftevand i deres have ville være herligt på en god sommerdag, og sofie som er klummeskribent (sådan en vil jeg gerne kende)...

Men derudover vil jeg gerne møde Lille-Ny/Elskermiiinsøøn/Elias''mor og se hvad filan hun er for en...

Når jeg kigger ned over onlinelisten springer disse navne mig i øjnene:

Tjuhl, Eva, Tynen, Stumpen, Bavianis, FrkT, Mini-Terp, Wamse, Znuske, Cris, qp, Ess., Tutter... Oh what the hell - lad os holde en stor fest!!!! Der er simpelthen så mange af jer!!! Det er det dumme ved det her - man risikerer at gleme at nævne nogen som man virkelig holder meget af herinde fordi man drukner i navne!

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

wamse

Rosa skriver:

Jeg ville gerne møde dem jeg allerede har mødt igen - de var dejlige hele banden! Især DK, Dianamoar, Ayasmor, Miss Bananahammock m.fl. fra Jensens Bøfhus-møderne...

Men jeg ville rigtig gerne møde "personalegruppen" herinde fra:

Karoline med de spændende nyheder og links og fede holdninger, Caroline86 - men det kan jeg godt vente med til hun har Laura på armen , Zafir (jeg vil gerne med til DK's vikingedag med mad og bål og mjød og sagaer) og sludre lidt om hjemmefødsler med hende, Henrik og Tine og pigerne ville jeg rigtig gerne møde - de virker bare som de dejligste mennesker så et glas saftevand i deres have ville være herligt på en god sommerdag, og sofie som er klummeskribent (sådan en vil jeg gerne kende)...

Men derudover vil jeg gerne møde Lille-Ny/Elskermiiinsøøn/Elias''mor og se hvad filan hun er for en...

Når jeg kigger ned over onlinelisten springer disse navne mig i øjnene:

Tjuhl, Eva, Tynen, Stumpen, Bavianis, FrkT, Mini-Terp, Wamse, Znuske, Cris, qp, Ess., Tutter... Oh what the hell - lad os holde en stor fest!!!! Der er simpelthen så mange af jer!!! Det er det dumme ved det her - man risikerer at gleme at nævne nogen som man virkelig holder meget af herinde fordi man drukner i navne!

Kh

Rosa

Oh what the hell - lad os holde en stor fest!!!!  Der er simpelthen så mange af jer!!! Det er det dumme ved det her - man risikerer at gleme at nævne nogen som man virkelig holder meget af herinde fordi man drukner i navne!

Anmeld

30. juni 2011

Isabella_mor

måske man skulle live op i denne tråd.. 

(søgte på den i stedet for at oprette en ny)

så kan man jo skrive de mennesker ned man gerne vil møde som der er hjort førhen  

(søgte p.g.a tråden om en der ikke tør spørge en bruger om de skal ses. ) 

Anmeld

2. juli 2011

Mira0911

Hihi... Faktisk meget hyggeligt at læse denne tråd... 

Anmeld

2. juli 2011

Stjernestoev

Babyklar og Sarahb

Og så vil jeg gerne møde RGN. Fordi hun er sådan et fantastisk menneske med et kæmpe hjerte

Anmeld

2. juli 2011

LISBETH:-)

Jeg har allerede mødt rigtig mange baby.dk piger - men jeg har ikke mødt KAMA og det vil jeg rigtig gerne, og tror på at det også sker en dag.

Derud over er der rigtig mange jeg tit tænker det kunne være helt vildt sjovt og møde IRL men jeg er SÅ dårlig til at huske brugernavne så kan ikke huske hvad de hedder. Der er også en del af dem der har slettet sig jeg rigtig gerne vil møde IRL - er venner med et par stykker på facebook så dem kan jeg huske er f.eks. MAJ-MOR og PIA.

Anmeld

2. juli 2011

sarahb

Stjernestoev skriver:

Babyklar og Sarahb

Og så vil jeg gerne møde RGN. Fordi hun er sådan et fantastisk menneske med et kæmpe hjerte

Hvor er du sød....!

Anmeld

2. juli 2011

Frøken J.

Jamen hvor skal jeg starte? Nogen af dem er her godt nok ikke mere.. Men men men!

SSL, Eva., Madam Blå, Laulund87, Preghiera (håber det er stavet rigtigt), Najsen86, BigBabyWish, Carina1977, Kofoed33, Caroline (husker ikke det præcise brugernavn).. Ej, det begynder næsten at blive åndssvagt at nævne dem alle nu, men en stor del af dem, som står på min venneliste.

Allerallerøverst pt. står dog Laulund87, det fantastiske kvindemenneske, med det største, varmeste hjerte, og den smukkeste datter. Og vi skal skam også mødes

Generelt er det bare mennesker, som jeg synes er super søde, og som har gjort et rigtig positivt indtryk på mig.

Anmeld

2. juli 2011

Kay

Puhhh... gad faktisk godt møde mange af jer her inde...

men ja... Manden bag... gad jeg godt møde

og Mira0911... og helt klart sussy... og ja.. hihi... alle der gerne vil møde mig...

Anmeld

2. juli 2011

FrkLarsen

Jeg kunne godt tænke mig at møde K ruse90 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.