Jeg ville gerne møde dem jeg allerede har mødt igen - de var dejlige hele banden!
Især DK, Dianamoar, Ayasmor, Miss Bananahammock m.fl. fra Jensens Bøfhus-møderne...
Men jeg ville rigtig gerne møde "personalegruppen" herinde fra:
Karoline med de spændende nyheder og links og fede holdninger, Caroline86 - men det kan jeg godt vente med til hun har Laura på armen
, Zafir (jeg vil gerne med til DK's vikingedag med mad og bål og mjød og sagaer) og sludre lidt om hjemmefødsler med hende, Henrik og Tine og pigerne ville jeg rigtig gerne møde - de virker bare som de dejligste mennesker så et glas saftevand i deres have ville være herligt på en god sommerdag, og sofie som er klummeskribent (sådan en vil jeg gerne kende)...
Men derudover vil jeg gerne møde Lille-Ny/Elskermiiinsøøn/Elias''mor og se hvad filan hun er for en...
Når jeg kigger ned over onlinelisten springer disse navne mig i øjnene:
Tjuhl, Eva, Tynen, Stumpen, Bavianis, FrkT, Mini-Terp, Wamse, Znuske, Cris, qp, Ess., Tutter... Oh what the hell - lad os holde en stor fest!!!!
Der er simpelthen så mange af jer!!! Det er det dumme ved det her - man risikerer at gleme at nævne nogen som man virkelig holder meget af herinde fordi man drukner i navne!
Kh
Rosa
Anmeld